אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

התיקון הצליח והמכשיר מת

  • חברת פלאפון
    ליאור | 07/03/2010 01:05

    רכשתי מכשיר אייפון מחברת אורנג'. כדי להכניס אליו כרטיס סים של פלאפון יש לפרוץ את המכשיר(כך נאמר לי בחברת פלאפון) . ביצעתי את ההליך הנדרש אצל טכנאי מוסמך(יש לומר שההליך נעשה גם באורנג' אך לא נאמר לי דבר על כך בחברת פלאפון) ואכן ההליך עבר בהצלחה(אושר ע''י הטכנאי של חברת פלאפון). למחרת הגעתי לחברת פלאפון על מנת לקבל סים של חברת פלאפון הם הכניסו את הסים אך הוא לא נקלט .נתבקשתי להמתין והמכשיר נלקח למעבדה ולדברי טכנאי פלאפון יש לעשות עדכון גרסא. משום שעשיתי פריצה לאייפון בידיעתם ועוד הזכרתי את הנושא לפני לקיחת המכשיר נעשה לו עדכון גרסא בלי ידיעתי וכתוצאה מכך המכשיר ננעל, כלומר אי אפשר להשתמש בו לשום מטרה מלבד שיחת חירום לכוחות הביטחון.המכשיר נכנס פעיל לתוך סניף החברה ויצא נעול-לא פעיל. כל מה שנעשה לא במעבדה היה בדלתיים סגורות וללא שיתופי בעיניין. למחרת חזרתי לאותו סניף ונתקלתי בהתעלמות ורק כאשר איימתי בניתוק קיבלתי יחס. בחברה השיבו כי אין מה לעשות ואף הכחישו והתנערו מאחריות בנושא הנעילה.דרשתי מכשיר זהה וחלופי עד לתיקון מכשירי(להחזירו למצב שהיה לפני כניסתו למעבדה)ונתקלתי בסירוב. שאלתי היא האם אני יכול לתבוע את החברה בעוון גרימת נזק למכשיר ועוגמת נפש?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • התיקון הצליח והמכשיר מת
      איציק שר שלום | 07/03/2010 09:00

      ליאור שלום, בכדי לתבוע צריך לשריין הוכחות. המכשיר הוחזר לתיקון רק ביום למחרת, שזה אומר, שביום לפני קיבלת אותו תקין. בטרם תחליט על הליך כזה או אחר, מציע לשלוח מכתב מסודר לתלונות הציבור בחברה, ולבקש תיקון המכשיר או החלפתו.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • המכשיר הוחזר נעול
        ליאור | 07/03/2010 13:57

        המכשיר לא הוחזר תקין אלא נעול לאחר שקיבלתי אותו נאלצתי לעזוב את הסניף בשל סגירתו והפצירו בי להתפנות מהסניף. איני נגעתי במכשיר וזאת גם כי אי אפשר כי הוא נעול אז לכן חזרתי למחרת.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

      • הפריצה הצליחה (דבר הלא קשור לחברה) התקנת הסים נכשל
        ליאור | 07/03/2010 14:01

        הפריצה הצליחה (דבר הלא קשור לחברה) התקנת הסים נכשלה ולכן חברת פלאפון הפנו את מכשירי לטכנאי שלהם.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • המשך
          איציק שר שלום | 07/03/2010 14:10

          הבנתי. בכל מקרה מציע למצות מכתב מסודר ורק לאחר מכן לחשוב על הליך משפטי.

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום עורכי דין 08/09/2024 | 03:25 מתוך 80,000 עו"ד, כמה אתה מכיר? כנראה שאתה כאדם לא מוסרי, מוצא את הדומים לך. אני אישית, מכיר לא מעט. 
  • פורום תביעות ייצוגיות 07/09/2024 | 23:55 דרמה לייזר. תביעה למי פונים כדי להצטרף לתביעה. ?? גם לי יש תלונה על אותו מקרה. תשלום מראש להסרת שיער.אחרי שני טיפול...
  • פורום דיני בנקאות 07/09/2024 | 21:16 ערבות משופרת שלום רב,היקף הסיכונים בהחלט משפיע על גובה העמלהבברכה שמחתי להיות לעזר,   בכבוד רב, זיל...
  • פורום דיני ביטוח 07/09/2024 | 19:34 שאלה דחופה הועדה הרפואית של קרן הפנסיה  קבעה לעמית נכות אכ"ע של 50% לתקופה x, ונכות 100% לתקופה y, ...
  • פורום ביטוח לאומי 06/09/2024 | 22:49 תשלום ביטוח לאומי לתושב חוץ(בעל אזר... שלום. אני אזרח ישראלי/קנדי שגדל בישראל ועבר לקנדה מגיל 17 וחצי לא שילמתי ביטוח לאומי בכלל למיטב י...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק