אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

התייחסות

  • שירות לקוי של חברה למרות היותנו מבוטחים
    אילת מאיר | 02/01/2010 21:03

    לפני כשנתיים וחצי קנינו מכונת כביסה מחברת "קריסטל". לפני 3 חודשים הם פנו אלינו בהצעה לעשות ביטוח על המוצר בעלות של 1,012 ש"ח. עשינו ביטוח, ובו כתוב: 1. עלות השתתפות בביקור טכנאי 120 ש"ח. עד 6 חודשים אין צורך לשלם שוב. החברה מתחייבת:א. לתקן כל קלקול במוצר ולהחליף חלקים במקרה הצורך. ב. הובלת המוצר והחזרתו במקרה הצורך. ג. להענות לקריאת הצרכן ולעשות שירות אחזקה- תוך 4 ימי עסקים לאיזורנו(לא כולל ימי שישי שבת). האחריות לא תחול במידה ויוכיחו שימוש הנוגד את הוראות השימוש וכן הלאה. לענייננו, מכונת הכביסה התקלקלה ולפני שבועיים וחצי דיווחנו. הגיע טכנאי כעבור 4 ימים ואמר שהמנוע התקלקל ויש להחליפו. לא היו לו חלקי חילוף והוא אמר שיבוא שוב כעבור 4 ימים ויביא מנוע להחלפה. לאחר עוד 4 ימים הגיע הטכנאי עם מנוע משופץ (של החברה) והסתבר שהוא מקולקל (לא היו לו נוספים) אמרתי לו שבפעם הבאה יביא כמה והוא אמר שימליץ למנהל להביא חדש, ביקשתי לדבר עם המנהל והוא אמר שימסור לו והוא יתקשר כבר אלי- המנהל לא התקשר, גם למחרת התקשרתי לחברה ואמרו שימסרו לו שיתקשר- ולא התקשר. בפעם השלישית- לאחר עוד 4 ימים הגיע, ושוב עם מנוע משופץ- מקולקל. התקשרתי ונעניתי ע"י נציגת שירות ביקשתי לדבר עם המנהל, היא ביקשה את הפרטים ולאחר ששמעה ושאיימתי עליהם שאני מתכוונת לתבוע אותם התקשרה למנהל- אני חיכיתי על הקו ומסרה לו את תוכן השיחה, היא חזרה אלי ומסרה שהטכנאי יגיע- כעבור 4 ימים, יקח את המכונה המקולקלת לתיקון ובינתיים ישאיר חלופית. אינני מתארת את עוגמת הנפש של בית עם 5 ילדים קטנים ללא מכונת כביסה במשך שבועיים וחצי מיום הזמנת השירות. כמו"כ השירות ניתן רק בבוקר וכבר 3 פעמים הייתי צריכה לצאת מהעבודה לצורך כך- ללא תועלת, ומחר- בפעם הרביעית. שאלתי מה מומלץ לעשות. האם לתבוע? כיצד להתנהל מול החברה? האם להגיע לפשרה? ומה יתן לי יעוץ אישי של עו"ד בנושא זה?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • התייחסות
      אייזיק {} | 03/01/2010 13:23

      שלום רב, מקווה שהיום את עם מכונת כביסה תקינה! הסיפור שלך בהחלט שווה ניעור של חברת השירות. לטעמי את צריכה להעביר מכתב תלונה מסודר לחברה המבטחת "קריסטל" ולפרט את השתלשלות העניינים עד הלום ולבקש פיצוי כספי כולל עבור עגמת הנפש, אחרת תתבעי. אם יש בידך להוכיח את שכתבת, סביר להניח שתקבלי פיצוי מבית המשפט, כולל בעבור עגמת נפש.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • לאייזיק
        אילת | 03/01/2010 15:19

        תודה עבור תגובתך. היום סוף סוף תוקנה המכונה. יתכן בהחלט שאפנה קודם לחברה בכתב. בע"פ לא הצלחתי לדבר עם המנהל.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום תביעות ייצוגיות 07/09/2024 | 23:55 דרמה לייזר. תביעה למי פונים כדי להצטרף לתביעה. ?? גם לי יש תלונה על אותו מקרה. תשלום מראש להסרת שיער.אחרי שני טיפול...
  • פורום דיני בנקאות 07/09/2024 | 21:16 ערבות משופרת שלום רב,היקף הסיכונים בהחלט משפיע על גובה העמלהבברכה שמחתי להיות לעזר,   בכבוד רב, זיל...
  • פורום דיני ביטוח 07/09/2024 | 19:34 שאלה דחופה הועדה הרפואית של קרן הפנסיה  קבעה לעמית נכות אכ"ע של 50% לתקופה x, ונכות 100% לתקופה y, ...
  • פורום עורכי דין 07/09/2024 | 09:43 כיצד להתמודד עם שכר טירחה מופרז ? משרד עורכי דין גדול ( מרקמן טומשין ) דורש ממני 450,000 ש"ח , כאשר הוא מניח שאקבל קיצבאות נכות עד ...
  • פורום ביטוח לאומי 06/09/2024 | 22:49 תשלום ביטוח לאומי לתושב חוץ(בעל אזר... שלום. אני אזרח ישראלי/קנדי שגדל בישראל ועבר לקנדה מגיל 17 וחצי לא שילמתי ביטוח לאומי בכלל למיטב י...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק