| שלום רב,
כל אדם בר דעת יודע שמרחב ראיה תקין מבעד למראות ולנוף המשתף מהחלון הקדימי הוא היסוד לנהיגה תקינה.
אבא שלי שהוא מהנדס במקצועו - מר יעקב רוגובסקי, שעבר גם הדרכות כיצד להדריך נהגים לנהוג, מוסר לי שלדעתו חיזוק הגג במכוניות החדשות בתוספת כריות האוויר שנוספו בשנים האחרונות גרמו לכך שהתומך המחבר בין החלון הקדמי לבין גג המוכנית נהפך לעבה ממה שהיה בעבר וכתוצאה מכך נהגים לא מבחינים בהולכי רגל או בתמרורים מסויימים בזווית מסויימת והדבר עלול להביא לדריסה של הולכי רגל במעברי חציה, ובבעיה כוללת בתחום הנהיגה.
אם יש כאן מומחים למכוניות או אנשים שבראש מעיינהם המלחמה בתאונות הדרכים קלות כחמורות שיעבירו מידע זה לכל הגורמים האמונים שיכולים לבדוק ולעשות הבדל. כאמור בשנה האחרונה יש גם חשדות לכאורה למכון התקנים אשר במחלקת האלקטרוניקה שלו ייתכן וניתנו אישורים במרמה כך שייתכן וגם מניעים זרים אישרו הבאת מכוניות לא תקינות לכאורה למדינת ישראל.
בברכת סופשבוע זהיר ובטוח בכבישים,
ליאור רוגובסקי.
כהערת אגב, ייתכן וגם לGPS ולמדיה החדשה והסלולארים (גם בדיבורית) המחוברים למכוניות יש משמעות בנושא שהנהג מתעסק בדברים אחרים במקום בנהיגה עצמה.
זאת מלבד איכות האוויר הלא תקינה ושנהגים נוסעים עם חלונות סגורים ולמעשה רמת החמצן יורדת ופוגעת ברמת הריכוז של הנהג.
|