| ברצוני לדעת אם יש עילה במקרה הבא לתביעה מול אורנג' שכל נושא בקשת השדרוג שלי הפך לסחבת, בזבוז זמן עוגמת נפש ותסכול רב.להלן המקרה:רציתי לשדרג לאייפון 4.במסגרת היותי לקוח אורנג' שכבר סיים התחייבות. באורנג' נתנו לי הצעה ראשונית, השוותי להצעות שנתנו לי חברות אחרות שהיו יותר טובות.חזרתי לאורנג' וציינתי כי הצעה של חברות אחרות יותר טובה וכי אני שוקל לעבור חברה. משימור לקוחות, באישור מנהל שימור לקוחות, נתנו לי הצעה מאוד אטרקטיבית לשדרוג לאייפון 4. ווידאתי עם הנציגה 3 (!!!) פעמים את המחירים ומה כלול בפירוט והיא חזרה וציינה את המחירים ואת מה שכלול. כולל מחיר סופי שאשלם כל חודש כולל מכשיר, דקות סמס, גלישה, זיכוי למכשיר וזיכוי הטבה נוסף.הקלטתי את השיחה, מנסיון עבר בשביל שיהיה לי תיעוד של מה שהובטח.התקשרתי למכירות עם מספר הפנייה, בשביל להזמין, פתאום הנציג מכירות אומר לי שלא ניתן לשדרג עם מה שנתנו לי.התקשרתי שוב לשירות לקוחות הבוקר, אמרו לי שכן אני יכול ושאני אתן שוב את מספר הפנייה שם מפורט הכל ושישדרגו אותי.התקשרתי שוב למכירות וכבר לפני ההזמנה ביקשתי שיציין בפני נציג המכירות מה כוללת החבילה. פתאום חבילת הגלישה לא תואמת את מה שהובטח.....התקשרתי שוב לשירות הלקוחות, פתאום הנציגה אומרת לי שהחבילה שהציעו לי "נסגרה" הבוקר והיא תתאים לי חבילה חדשה עם אותם מחירים והיא צריכה לדבר עם המכירות קודם.?????? מה???? תמוה ביותר אחרי שהבוקר אמרו לי שאפשר.עכשיו היא צריכה לבדוק ולחזור אלי.ככה הם מטרטרים אתי כבר כמה וכמה ימים. וכבר עברתי לפחות 8-10 שיחות והמתנות איתם. מתסכל מאוד.פעמים אמרו שיחזרו אלי עם תשובה ולא חזרו. פעם ביקשתי לדבר עם מנהל ואמרו שיחזור אלי מנהל ולא חזר.ועל הזמן זה המתנות מטופרות למענה. לאחר שלא חוזרים אלי במועד שהבטיחו אני נאלץ להתקשר ולהמתין שוב.בקיצור בזבוז זמן, אי עמידה בהבטחות שנתנו ללקוח, ןעןגמת נפש רבה ותבכול מכל התהליך הזה.אשמח לדעת אם יש עילה לתבוע אותם בנושא שכזה בבית משפט לתביעות קטנות. גם אם רק בשביל הפרנציפ שיפסיקו לשקר ללקוחות ולטרטר אותם.(רק לידיעה, מקרה דומה שהיה לי איתם - בתחילת ההתקשרות עימם לפני כ 3 שנים, כשעברתי אליהם מחברה אחרת, הנציג שלהם שהעביר אותי אליהם הבטיח לי הטבה מסויימת לכל 36 חודש ההתחייבות.את השיחה איתו הקלטתי למזלי.... 3 חודשים לאחר שעברתי, פתאום מחייבים אותי עבור ההטבה שהובטחה לי בחינן למשך 3 חודשים. פתאום שירות לקוחות טוענים שלא הובטח לי ושהטבה כזו ניתנת מקסימום למשך 3 חודשים....רק אחרי שציינתי שיש לי הקלטה ...בדקו והסכימו....מה שעזר חלקית, כי כל פעם מידי פעם חייבו אותי וכל הזמן הייתי צריך לעקוב ולהתקשר ולקבל זיכוי, ויעשכנו שוב....בזבוז זמן מטורף!!!)
|