| אהלן!אני מחזיק מזה כ-4 שנים קו טלפון סלולרי ברשת אורנג'.אני נמצא כרגע בקנדה כבר שבוע וחצי בחופשה, ולפני הטיסה הצטרפתי דרכם לשירות חיסכון עולמי, להוזלת השיחות והודעות הטקסט פה.במהלך הטיול פה (סוג של טיול אחרי צבא..), לפתע נותק קו הטלפון שלי בדרך מטורונטו למונטריאול. למזלי, בן הדוד שלי נמצא איתי בטיול, ושלחתי דרכו הודעה לאבי בבקשה לבדוק את העיניין מול אורנג' (מסרתי לו את פרטי האימות שלי כמו 4 ספרות אשראי אחרונות וכו'..), והוא חזר אליי בתשובה שבגלל גלישה באינטרנט חשבון הטלפון שלי הגיע לסכום לא הגיוני של 4800 ש"ח, ולכן נותק הקו. פה אציין שאני מסתובב עם לפטופ צמוד אליי, ככה שאת כל הגלישה באינטרנט אני עושה דרכו.לאחר שיחות של אבא שלי עם מוקד השירות של אורנג' בינלאומי, נפתח מחדש הקו ו"בתמורה" חוייב כרטיס האשראי שלי ב-1000 ש"ח במיידי מתוך ה-4800 אותם אני לכאורה חייב להם.מכאן השתדלתי להדחיק את הסיפור עד שאני אחזור לארץ ושם אהיה חכם יותר.אלא שאז הבוקר (נכון שהשעה כמעט 5, בקנדה זה עדיין בוקר! :) ) התעוררתי מצלצול הודעה. ההודעה הייתה מאורנג' - "הנך משתמש בשירותי גלישה סלולרים בעלות גבוהה". או שאני סהרורי או שאורנג' מנסים לשתות לי את הכסף!שלחתי אימייל לאחותי שביקשה מנציגה של אורנג' בינלאומי להתקשר אליי ולברר את העיניין.התחלתי את השיחה במילים יפות.. הסברתי לנציגה שאני כבר 4 שנים באורנג', מעולם לא הרמתי קול על נציג שירות ומעולם תשלום שלי לא חזר ושאני פגוע מהיחס של אורנג' אליי לאורך כל החופשה שלי..הנציגה שאלה אם התחברתי לאינטרנט דרך הטלפון מתישהו דרך אינטרנט אלחוטי, ואמרתי לה שכן, פעם אחת בסטארבאקס בטורונטו. אז היא אמרה שמאוד יכול להיות שיצאתי מקליטה של האינטרנט האלחוטי והמכשיר המשיך לגלוש דרך אינטרנט סלולרי (שאגב, זו סוגייה משפטית בפני עצמה ששווה לבדוק..), אז הסברתי לה שאני בעל ידע טכנולוגי מספיק כדי לדעת איך להתנתק מהאינטרנט כשאני מסיים לגלוש, ושיש לי בכל מקרה לפטופ שנמצא איתי כמעט תמיד ככה שאין לי מה לגלוש מהסלולרי..ביקשתי ממנה שתסביר לי על מקרה הבוקר, איך יכול להיות שגלשתי באינטרנט מתוך שינה.. היא שאלה אותי אם יש לי אימייל מוגדר במכשיר. אמרתי לה שכן, אבל הוא לא מחובר, ז"א לא מקבל מיילים בזמן אמת.משם זה היה בעיקר גמגומים - "אין לי תשובות לספק לך", "אני צריכה לראות פירוט שיחות" וכו' וכו'. הבנתי לאיזה מקום זה הולך וביקשתי את הממונה עלייה. הנציגה טענה שהיא המנהלת ושאין אף אחד מעלייה.היא עוד העזה לבקש ממני להדחיק את העיניין כד לחזרה לארץ.שם אמרתי לה שקל לה להגיד את זה כי לה אין חשבון של 5000 שקל שמחכה לה בארץ.אמרתי שאני הולך לעזוב את הטיפול בעיניין כרגע וכשאני אחזור לארץ אני מתכוון לדבר עם אחד מהשניים - מנהל מחלקת אורנג' בינלאומי או המחלקה המשפטית של אורנג', הודתי לה על הזמן שלה וניתקתי לה את השיחה.יש פה קייס לתביעה משפטית? אבקש חו"ד והמלצות להמשך.תודה והמשך יום נעים!אלעד.
|