| בשנת 2008 התחברתי לחברת הוט בשתי דירות שונות, האחת דירתי והשניה דירתה של אימי. אימי החליטה לחתום על חוזה טריפל עם שלל מבצעים שהוצעו לה ע"י נציג השירות והחשבון נחתם על שמי (בעלת כרטיס האשראי) החשבון כלל התחייבות לשנתיים ומספר תנאים שהופרו ע"י החברה, בטופס ההחתמה נכתב כי החוזה הוא למסלול דבר חופשי, אינטרנט חינם לשלושה חודשים וכן ערוצים מסוימים הכלולים בשירות. במהלך תקופת החיבור אחד הערוצים נותק ורק לאחר תקופה ארוכה ואינספור טלפונים חובר חזרה, לאחר מכן עקב בעיות עם כרטיס האשראי שלי החלטנו כי לא נוכל לעמוד בתשלום והתנתקנו מהשירות. לאחר הניתוק נדרש מאיתנו תשלום חוב מופרז אותו סירבה אימי לשלם ממספר סיבות. הראשונה חשבון הטלפון חויב במסלול "לייט" ולא דבר חופשי כפי שהובטח, השנייה דמי הניתוק לא תואמים את המחיר המעודכן באתר לשנת 2008 (שנת חתימת החוזה) ושלוש האינטרנט חובר רק כאשר הגיע מחשב לדירה (מספר חודשים אחרי החיבור הכללי) ע"פ בקשתנו אך בניגוד להבטחת נציג השירות שלושת החודשים הראשונים חויבו גם הם. אימי התקשרה מספר פעמים לחברת הוט וביקשה לדבר עם מישהו שיוכל להקשיב לטענותיה ולהסביר לה את גובה החוב, הוט העדיפו להתעלם ובמקרה הטוב להעביר אותה מנציג לנציג, ולבסוף להעביר את החשבון למשרד עורכי הדין, הסכום כמובן תפח ואנחנו לא יכולנו לשלם אותו. כעת משרד עורכי הדין מאיים בהוצאה לפועל. במהלך השבועיים האחרונים אני מנסה להסדיר את החוב מול משרד עורכי הדין דודי רד, המזכירה הציעה לי לשלם סכום מסוים ולא הסכימה אפילו לומר לי מה פירוט החוב, ואילו אני ביקשתי שהות לבדוק את החוב ולהתייעץ עם עורך דין, מאז אני נתקלת בעיקר במזכירות זועמות, צעקות, חוסר סבלנות, ואף ניתוקי טלפון.
אודה לכם אם תוכלו לתת לי עצה טובה להמשך.
כרמית
|