| שלום רב,
קנינו רהיטים ברשת אי די דיזיין בסכום של כ 20000 ש"ח. בין הרהיטים רכשנו פינת אוכל+6 כסאות - במבצע של 1+1 על הכסאות בלבד.
במהלך שנת האחריות החלו להסדק ולהקרע חלק מהכסאות, אך לאחר שהמצב היה חמור וכל הכסאות נקרעו, החלטנו לפנות לשירות הלקוחות של החברה (יש לציין כי עבר חודש וחצי משנת האחריות). שלחו אלינו נציג שיבדוק את הכסאות והוא פסק באופן חד משמעי כי הכסאות פגומים ומגיע לנו זיכוי של 100%. מכיוון שקנינו את הכסאות במבצע, מן הסתם הזיכוי שלנו הוא על מה ששילמנו (כלומר רק על 3 כסאות), נאמר לנו שאנו יכולים לקבל את ששת הכסאות (מאותו דגם שקנינו) ללא תוספת תשלום, רק תשלום נוסף על הובלה. כמובן שזה היה הפתרון הראוי מבחינתנו כי לא ראינו את האפשרות להוסיף סכום נוסף על כסאות אחרים. כאשר הגענו לסניף נאמר כי אין את דגם הכסאות הזה במלאי. בכל זאת ביקשנו פתרון כיוון שלא באפשרותנו להוסיף עוד תשלום על 3 כסאות אחרים. התגובה של שירות הלקוחות היתה שאנחנו חוצפנים מעצם העובדה שנותנים לנו זיכוי מלא ועוד אנחנו באים בדרישות. מה אפשר לעשות במצב כזה? אני לא מעוניינת לשלם יותר, אני בסה"כ רוצה את ששת הכסאות שקניתי.
תודה.
|