| רכשנו מזגן ממחסני חשמל בראשל"צ, במסגרת ההזמנה שילמנו 500 ש"ח עבור התקנת מזגן בסיסית על ידי טכנאי מטעם החברה. עם הטכנאי מזגנים קבענו טלפונית ל- 22/8 והיות ולא היתה לנו שעה מדוייקת בעלי לקח יום חופש במיוחד. ב-22 לא הגיע הטכנאי, ורק לאחר התקשרויות ובירורים נמסר שיגיע ב-5/9 בשעה 16:00. הטכנאי לא הגיע גם ב-5/9 ומהחברה הודיעו שמסיבות אישיות יגיע רק למחרת באותה שעה. ב-6/9 הגיע הטכנאי באיחור של שעתיים, בשעה שש בערב וכשהגיע הביט וקבע סופית-לא ניתן להתקין אצלכם מזגן והלך. באותו ערב הזמנו מתקין מזגנים אחר שהודיע שההתקנה אצלנו פשוטה ביותר. אני חושבת שמגיע לי פיצוי על הימים שהלכו לאיבוד, על עוגמת הנפש ובוודאי החזר על התשלום מראש להתקנה. בחברה הודיעה לי אחראית השירות שלא מגיע לי כל פיצוי היות והטכנאי איבד זמן בהגיעו אלינו - תשובה שממש לא מובנת לי. האם לתבוע בתביעות קטנות, לפנות למועצה לצרכנות? מה אתם מייעצים. אנחנו מאד מתוסכלים מכך שהם פשוט עשו מה שהתחשק להם ושזה עובר להם סתם כך.
|