| שלום רב,
לאחרונה ביקשתי מחברת HOT בה אני מנוי - שני טלפונים וקו אינטרנט, להעביר קו אחד לדירה אחרת, ולהוסיף שם קו אינטרנט. כיוון ששתי הדירות קרובות זו לזו (הליכה של כ-5 דקות), ביקשתי ששתיהן יטופלו באותו ביקור טכנאי. HOT הודיעו שיעבירו את קו האינטרנט מדירה אחת לאחרת, ויתקינו קו חדש בדירה הראשונה, והתעקשו לתאם מועד (בו זמני) עבור שני טכנאים, אחד לכל דירה. המועד שנקבע לביקור היה 16:00 עד 19:00. ביקשתי שייתקשרו אלי שעה מראש כדי שאוכל להגיע, כי נאלצתי לצאת מהעבודה לצורך ההתקנה. בשעה 15:00 התקשרתי אליהם וביקשתי עדכון יותר מדוייק על השעה, והם התעקשו שעלי להיות בבית בשעה 16:00. בשעה 18:30 קיבלתי מהם טלפון המודיע לי שיחול איחור בהגעתו של אחד הטכנאים, ובפועל הוא הגיע בשעה 19:45. הוא ידע רק על ענין העברת קו הטלפון - שאכן הועבר, וקו האינטרנט לא טופל. הטכנאי השני לא הגיע כלל.
כשהתקשרתי לברור טענו ב-HOT שהתקשרו אלי ולא היתה תשובה, לכן לא הגיע הטכנאי השני (וזאת למרות שכל אחר הצהריים ניהלתי שיחות איתם - בין ביוזמתי ובין ביוזמתם - כולל ההודעה שהודיעו לי על איחור הטכנאי האחר).
לפי חוק הטכנאי, נראה לי שאני יכול לדרוש מהם פיצוי בגובה 600 ש"ח מלבד נזקי ביטול העבודה שגרמו לי, אך מול זאת עומדת טענתם שלא יכלו ליצור איתי קשר.
מה נכון?
|