לאחרונה, הבנק מעיר לי באפליקציה "יופי קיבלת משכורת גדולה החודש" וכו', כאילו מישהו שאל אותו מה דעתו. אני מבינה שזה מעין שיווק רובוטי מובנה, כאילו לבנק איכפת ממני. אני מתעבת את ההתערבות הזאת. כל תפקידו של הבנק מתמצה לענ"ד ברישום טכני של פלוס ומינוס בחשבוני. אין לי צורך בחוות דעתו על עניינים נוספים. האם יש בכך משום פגיעה בפרטיות? אם אדם אנושי היה מעיר לי זו בוודאי היתה נחשבת חדירה לפרטיות. מה לגבי יזום פניה רובוטית מטעם הבנק? מותר? אסור?
שחום רב,
אין כאן כל פגיעה בפרטיות.
בברכה שמחתי להיות לעזר, בכבוד רב, זילברפלד אבי, עו"ד ונוטריון מנהל פורום בנקאות "בית הלפיד", בן גוריון 34, רמת גן טל: 03-5753443, מייל: zilber-a@zahav.net.il