אהלן,אשמח לדעת האם ההליך תקין.רקע:לפני כארבעה חודשים רכשתי מיטה וארון מחנות רהיטים גדולה בצפון.רכשתי בסכום של כ-7500 ש"ח (5 תשלומים) ארון ומיטה זוגית כולל מזרון.לאחר כשבועיים מההזמנה הגיעה הסחורה והמרכיבים מטעם החברה הגיעו לביתי והרכיבו הכל.אחרי כחודש מההרכבה נשברה רגל קריטית במיטה שגרמה למיטה פשוט ליפול למטה (הרגל החזיקה ארז מצעים מתחת למיטה שגרם גם למזרן עצמו לנחות).התקשרנו לחברה על מנת להפעיל אחריות (אחריות שהובטחה על הכל ל-5 שנים), לאחר כשבוע הגיע בחור מטעם החברה לתקן את הבעיה.אחרי יומיים נשברה הרגל שוב למרות שצייתנו להנחיות החברה והמתקין.בשיחה עם החברה בפעם השנייה תואם מומחה לבעיה רק לשבוע נוסף (בזמן הזה אי אפשר לישון על המיטה).ביום שתואם המתקין הוא פשוט לא הגיע למרות שציין טלפונית שאמור להגיע ולאחר מכן החברה פשוט נעלמה ולא ניסו לתאם שוב ולא ענו טלפונית.מה ניתן לעשות? האם מדובר בעילה לתביעה?תודה רבה.
שלום רב,
נא הפנה את שאלתך לפורום צרכנות / תביעות קטנות באתר.
בכבוד רב, גיל קראוס, עו"ד מנהל פורום דיני נזיקין ופורום דיני ביטוח מגדל בסר 4, קומה 23, רחוב מצדה 7 בני ברק טל': 03-6766602 ; מייל: gil@eghert-kraus.co.il