| שלום, לפני יומיים הייתי בשיחת ייעוץ עם מנהלת סניף של בית ספר מסוים למחשבים. הוצגו לי מסלולי הלימוד השונים. התלווה גם מתלמד לייעוץ לימודים. מנהלת הסניף צחקה פעמים רבות , וכל פעם שהייתי שואל שאלה הייתה מסתכלת בזלזול אל המתלמד. אחרי נסיונות לגרום לי לחתום על מסמכים ולהרשם שלא צלחו, היא גם צחקה כששאלתי אותה מה שעות הלימוד בקורס אחד שאני מעוניין בו. העמדתי אותה על טעותה שצריך סבלנות ושזה לא בסדר לצחוק לשאלה, אמרתי לה שההתנהגות שלה ילדותית והיא צחקה ביחד עם המתלמד. אמרתי לה שהשיחה שלנו מוקלטת ושוב אותה תגובה.
לצעירי הרב, השיחה איתה לא מוקלטת. פניתי בכל זאת תחילה לנציג של המכללה שהבטיח שיחזרו אלי, ואחר לדף הפייסבוק של המכללה. שם נציג הבטיח להעביר תלונתי, הורו לי לשלוח התלונה באימייל שלהם וכך עשיתי. לא חזרו אלי וכעת הם לא עונים בפייסבוק לשאלה מה נעשה בעניין.
אני מתלבט האם לרשום למכללה ביקורת רעה בדף הפייסבוק, בו אני מתריע ספציפית נגד מנהלת הסניף איתה דיברתי, בצירוף שמה המלא. בנוסף ארשום התראה באתרי אינטרנט שונים.
שמעתי ששני אזרחים שלכלכו על שוטר בפייסבוק, יפצו אותו בכסף רב כי לא יכלו להוכיח שטענתוהים אמיתיות. לכן אני חושש לפרסם ביקורותיי, מה דעתכם? האם לפרסם? שוב, השיחה איתה לא הוקלטה. כן יש לי אני מניח, הקלטה של השיחה עם הנציגה מיד אחרי הפגישה, בה אני מתאר את התנהלות המנהלת, ויש לי גם את הפנייה בפייסבוק, כך שסביר שיאמינו לי שעברתי מה שעברתי.
תודה רבה לעוזרים.
|