בעל עסק שאחרי ששולם לו על השירות ממאן לשלוח לי קובץ של הכרטיס ביקור כאשר הבטיח שישעה זאת ואח"כ אמר לי שלא מוכן כרגע אלא עוד שבוע וסוחב אותי.
העברתי לו מסר שהשירות שנותן הוא קלוקל ולא מכבד ושאדאג כשישאלו אותי בכל מצב וגם בפייסבוק להביע את דעתי וחוויותיי מהשירות שקיבלתי.
הוא טען שיתבע אותי לשון הרע.
האם הבעת דעה בפייסבוק שמתבססת על חוויתי בלבד מהשירות שאני קיבלתי יכול להוות תביעה בכלל?
מה אדם לא יכול להגיד דעתו במדינה בעל פה ובפייסבוק מתוך חוויתו?
אודה על תשובתכם המקצועית
|