| שלום, לפני כשנה קניתי משקפי ראייה חדשות מהסוג שאין בהם מסגרת.לפני כשבוע שמתי לב כי בעדשה של המשקפיים ישנו סדק קטן שאפשר לראות אותו בבירור במקרה שיש לך ראיה טובה או בעזרת כלי של אופטיקאי. סדק כזה בדר"כ אינו צפוי ויכול להתפשט ולגרום לשבר.ניגשתי במהירות לאופטיקה כדי להחליף עדשה מכיוון שתוך שבו נגמרת האחריות.בעל האופטיקה בחן את המשקפיים, ביקש שאני אשאיר אותן וגם ציין: אתה יודע שהאחריות נגמרת תוך שבוע.לאחר כמה ימים, יצרתי עם האופטיקה קשר, והתשובה שקיבלתי הייתה כי אין שום סדק.הייתי רוצה להגיש נגד האופטיקה תביעה.שאלתי היא איך מבצעים זאת וגם איזה גוף ניטרלי מוסמך לבצע בדיקה על המוצר ולתת מסמך סיכום על תקינותו.תודה
|