| שלום רב,התעוררה מחלוקת ביני לבין מחלקת קשרי הלקוחות של חברת אינטרנט. אני טוען שהובטח לי משהו מסויים שנאמר לי בשיחה עם מנהלת לפני כמה חודשים וכעת החברה מתנערת מכך. החברה הסכימה לבוא לקראתי בצורה מסויימת (סמלית מאוד) כי אני לקוח וותיק אך כזו שכן דורשת ממני קנס ולכן באופן עקרוני לא הסכמתי לוותר. אחרי שהתעקשתי סיכמתי המנהלת שמטפלת בכך כעת שהקלטת השיחה המקורית תיבדק ובמקרה שאני טועה אני מתנצל מראש ומוותר גם על מה שהציעו לי אבל במקרה שאני צודק כמובן שהם יתנו לי כל מה שמגיע לי. היא טענה ששמעה את ההקלטה ושטענתי לא נכונה, אבל שבכ"ז בגלל שאני לקוח וותיק הם מוכנים להתגמש איתי עוד קצת. אמרתי שאני מעוניין לשמוע את ההקלטה והיא סירבה. אמרה שאוכל לקבל אותה רק בצו בימ"ש. מטון הדברים בשיחה קיבלתי את התחושה שההקלטה אכן אימתה את טענותיי ושזו הסיבה שהם כן בסוף התגמשו איתי (ויתרו על קנס אבל האריכו לי התחייבות). סיכמתי איתם שאני מקבל את מה שהם מציעים בהנחה שהעובדות הן כפי שהם מתארים אותן, אבל שאני שומר לי את הזכות לנסות ולהשיג את ההקלטה ולפעול בהתאם למה שאגלה בה.אני מעוניין מאוד כן לעשות משהו בנידון ולא לוותר להם בקלות. אני לקוח שלהם במשך שנים רבות (מאוד, המון) ויש לי אצלהם חשבונות רבים וממש פגעה בי ההתנערות הזו שלהם. בד"כ אני נוהג להקליט שיחות אבל את שיחה זו לא הקלטתי כי עד אז לא היה לי איתם בעיות וגם ההצעה הייתה מצידים ולא משהו שדרשתי, לכם לא חשבתי שתהיה בעיה.כיצד אני פועל, באיזו ערכאה ובאילו אמצעים כדי להוציא צו בימ"ש כפי שהם טוענים שאני חייב להוציא כדי לשים את ידי על הקלטת השיחה.
|