| יש להפריד בין עיסקת ההזמנה לבין שאלת האשראי בבנק.
כל עוד לא נאמר כי עיסקת הזמנת הכרטיס תלויה באישור החיוב בבנק, הרי שהינך מחוייבת לעיסקה ללא קשר למצבך בבנק.
אני ממליץ לשלוח המכתב ובו לכתוב כי הינך חוזרת על בקשתך לבטל ההזמנה, ואם זה הועלה בשיחת המכירה גם לכתוב כי מלכתחילה אמרת למוכרן כי אם הבנק לא ייאשר האשראי הרי שאין תוקף להזמנה.
אני ממליץ לבדוק מה מדיניות הביטולים בחברת התעופה. תמיד אפשר לבטל, השאלה היא רק מה דמי הגביה ביחס לזמן שנותר בין הביטול לבין הטיסה, ולשמור התיעוד.
אם ניתן לשמור תיעוד של שיחה או אישור בכתב לגבי הבדיקה שהעלתה כי אינך רשומה בטיסה, זה חשוב במקרה ויחליטו להגיש נגדך תביעה.
|