| אני לא גר בארץ, לכן כל תקשורת עם חברות הביטוח\בנק זה תיק, כשביקרתי בארץ באוקטובר, רציתי להעביר את פוליסת המבנה והחיים שלי מסוכנות ביטוח מעלות לביטוח ישיר, עשיתי סקר שוק וביטוח ישיר נתנו את המחיר הטוב ביותר, בדקתי באנרטנט ונראה שמדד השירות שלהם ותשלום התביעות גם בסדר.הנציג אמר לי להחזיר לו מסמכים ושהפוליסה תעבור בינואר (דיברתי איתו באוקטובר) אמרתי סבבה, החזרתי מסמכים חתומים, הנציג לא דיבר איתי יותר ואני הנחתי שהכל מסודרהכל טוב ויפה, חזרתי הביתה ובפברואר בדקתי את החשבון בארץ, גיליתי כי בפועל אני משלם בפוליסת ביטוח גם בסוכנות הקודמת וגם בביטוח ישיר, זה יצר מצב בו נגמר לי הכסף בחשבון ואני הולך להכנס למינוס באשראי החל מהחודש הבא, כתבתי מייל לנציג שדיברתי איתו והוא אמר שהיה מסמך אחד חסר ואני צריך להחזיר לו אותו חתום ואז הפוליסה תעבור, ציינתי בפניו שהיה חיוב כפול, הוא אמר שזאת בעיה שלי והוא ינסה לעזור לי ולדבר עם המנהל שלו אחרי שאחזיר את המסמכים. בדקתי בחוזה של הפוליסה עצמה, ובה היה כתוב כי אם יש כפל ביטוחי אז חברות הביטוח יבררו את זה בינן לבין עצמן ואני אקבל אחזר. זה הרגיע אותי ושלחתי את המסמכים שוב, ניסיתי שוב ליצור איתו קשר ולראות שכל המסמכים הגיעו אבל בנתיים קיבלתי מיילים שהתהליך בטיפול (לא ממנו, מאנשים אחרים בביטוח ישיר)בקיצור, הנה אנחנו בחודש מאי, אני עדיין מחוייב בפוליסת חיים ומבנה ממעלות ובפוליסת חיים ומבנה מביטוח ישיר.מה אני עושה כדי:א. לבטל את הכפילותב. לקבל את הכסף שלי
|