| טלי שלום,
קודם כל נעשה סדר במונחים. כדאי להבהיר אם הסכמת לעריכת הביטוח או לא. אם כן (ואין כל מניעה בהסכמה על-פה) - ישנן פוליסות שנחתמות טלפונית, כאשר השיחה מוקלטת.
שנית, אם הסכמת לפוליסה, פירוש הדבר שרכשת ביטוח - ובמקרה זה לא מדובר ב"דרישה" מצד חברת הביטוח, ודאי לא בדרישה בלתי לגיטימית, אלא בעסקה שבה עלייך לשלם על מה שרכשת.
אם אינך מעוניינת בביטוח - דאגי לבטל אותו, מוטב באמצעות פנייה מסודרת, בכתב (בדואר רשום), לחברה תוך ציון פרטים רלוונטיים: שם, מספר ת.ז., מספר פוליסה וכיו"ב. בהצלחה.
בברכה,
ארתור בלאייר, עו"ד
מנהל פורום דיני ביטוח
בלינסון1, הרצליה
טל': 09-8808191; מייל: arthur@i-lawyer.co.il
|