| שלום,
רכשתי לפני כשנה וחצי טבעת אירוסין (טבעת יהלום ברשת גדולה מאוד בארץ)
לבת זוגתי (אשתי כיום) במהלך התקופה הזאת, הטבעת הייתה בתיקון 6 פעמים, כאשר כל
פעם זה כתוצאה מיהלום שנופל או כתוצאה מתיקון חוזר כי לאחר שתיקנו את היהלום שנפל
יהלום אחר הפך לשחור.
המצב הזה כבר התחיל לעצבן כי אם חברה לא יודעת לייצר תכשיטי יהלום, אז
שלא יתיימרו לכך.
מוקד שירות הלקוחות של החברה החליט לתת לי אפשרות להחליף את הטבעת
בטבעת אחרת (האחריות שלי נגמרה לאחר שנה), אבל הבעיה היא שאין להם יותר את הטבעת
הזאת במלאי המוצרים שלהם והטבעות האחרות לא מוצאת חן בעיניי אשתי והיא מעדיפה את
הטבעת שאני הענקתי לה כי השקעתי זמן ומחשבה בבחירת הטבעת וזה מאוד חשוב לה.
כמו כן, הטבעות שיש כיום בחנות הן בעלות הרבה יותר גבוהה, כך שיוצא
שאני צריך להוציא עוד כסף על הטבעת (שלא הייתה זולה מלכתחילה).
השאלה שלי היא, האם יש מקום לדרוש החזר כספי על הטבעת? הרי כאשר לקוח
רוכש טבעת יהלום, לפי דעתי, זה תנאי הכרחי שהטבעת תהיה תקינה בשימוש יום יומי
סביר.
כאשר טבעת הולכת לתיקון של יהלום שנפל 6 פעמים בפרק הזמן הנ"ל
(נרכש ב 08/2015) זה מצב שבו החנות מכרה לי מוצר שהוא פגום מלכתחילה (קשה לי
להאמין שכל תכשיט יהלום נהרס כל כך הרבה פעמים בפרק זמן כזה קצר).
אני לא רואה למה אני צריך להוציא עוד כסף על החלפה של הטבעת כאשר הפגם
הוא לא כתוצאה משימוש לא סביר בטבעת אלא כתוצאה מאיכות ייצור גרועה מאוד.
הערה:
שירות הלקוחות טוענים שמכיוון שהם היו צריכים להתאים את המידה של הטבעת
למידה של האצבע של אשתי, אז זה מוצר שעבר התאמה מיוחדת והם מסרבים לקבל אותו בחזרה
(חוסר ההתאמה לאצבע נובע מכך שהמוכרת בחנות אמרה לי שזה מידה 6.5 אבל בפועל הייתה
מידה אחרת – ניצלו את חוסר ההבנה שלי בנושא הנ"ל).
|