| שלום, רציתי לשאול - קניתי מנשא לתינוק בעלות של 120 ש"ח (כולל המשלוח) באחת מחברות המכירות באינטרנט, ושילמתי על משלוח. לפי התקנון הם היו אמורים לספק לי את מנשא תוך 14 ימי עסקים ולמרחק של עד 500 מטר מהבית. המנשא הגיע למרחק גדול מביתי (כ-7 ק"מ), הם אמרו שישלחו לי אותו שוב, למעשה לקח יותר מחודשיים עד שהמנשא הגיע אלי (וגם אז הוא הגיע כאשר השק שמגיע ביחד איתו מלוכלך והמנשא עצמו בצבע לא סטנדרטי). לאחר הסיפור הזה הם הציעו לי פיצוי של קופון על סך 100 ש"ח, רק מה - הוא ניתן למימוש רק בקניה מעל 4500 ש"ח - ממש בדיחה... כמובן שסרבתי. מתועד אצלי גם מועד ההזמנה (יש לי קבלה), וגם ההתכתבות איתם. אשמח אם תאמרו לי האם יש לי סיכוי להוציא מהם משהו... אגב, מדובר במוצר (מנשא) שמיועד עד לגיל שנתיים של הילד, כאשר השימוש העיקרי בו הוא בגיל היותר קטן, כך שלמעשה החודשיים האלה שהייתי בלעדיו היו הזמן שהכי הייתי צריכה אותו, אולי זה נקרא הוכחת נזק :) תודה.
|