אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות

וידאו משפטי - כיצד יש לערוך צוואה באופן מקצועי ותקף? הסדרי ראיה ועוד

  • 03/07/2017
  •   מאת: מערכת
  • צפיות: 4961
צפו: עורכי הדין מהשורה הראשונה בישראל, בתוכנית המשפטית של אתר הפורומים המשפטיים: טו"ר יצחק עמרני, עו"ד אלינור ליבוביץ, עו"ד ליטל דראי יעקובוביץ, עו"ד טל פינק שליש ועו"ד מיקי חשמונאי שאלות בנוגע לנושא? כנסו ל - פורום עורכי דין
וידאו משפטי - כיצד יש לערוך צוואה באופן מקצועי ותקף? הסדרי ראיה ועוד

האם כשאישה בוגדת בבעלה גורמת לה לאבד את כתובתה?

טו"ר יצחק עמרני מסביר מהי עמדתו של בית הדין הרבני בסיטואציה שבה האישה בגדה בבעלה – האם היא זכאית לקבל את כתובתה?

האם כשישנה משמורת משותפת אין צורך בתשלום מזונות?

עו"ד אלינור ליבוביץ מתארחת באולפן הוידאו של אתר הפורומים המשפטיים ומתייחסת לשאלה של גולש ששוקל להתגרש ומסיק מפסקי דין שפורסמו לאחרונה כי כשישנה משמורת משותפת הוא לא צריך לשלם מזונות. עו"ד ליבוביץ עושה סדר ומבהירה באילו סייגים הדבר חל ומתי.

מה קורה כשאחד מבני הזוג לא מכבד את הסדרי הראיה?

דע מהן זכויותיך! עו"ד ליטל דראי יעקובוביץ, מתמחה בדיני משפחה, מסבירה נקודה מאוד רגישה בקשר עם הורים גרושים: כאשר אחד מבני הזוג לא מאפשר לצד השני לראות את הילדים בטענות מטענות שונות. מה עושים?

כיצד יש לערוך צוואה באופן מקצועי ותקף?

דע מהן זכויותיך! עו"ד טל פינק שליש, מתמחה בדיני ירושות וצוואות מתארחת בערוץ הוידאו של אתר הפורומים המשפטיים ומסבירה מה הנוהל הנכון לכתיבת צוואה? מה הדברים שצריך לשים לב אליהם כשמבקשים לכתוב צוואה, מה החוק דורש וכו'.

האם כדאי להגדיר משמורת כיחידנית או משותפת?

דע מהן זכויותיך! מה ההבדל בין הגדרת משמורת כיחידנית או כמשמורת משותפת? עו"ד מיקי חשמונאי, מנהלת פורום דיני משפחה מסבירה.

שאלות בנוגע לנושא? כנסו ל - פורום עורכי דין
אין בתוכן דלעיל משום המלצה, חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי; כמו כן התוכן דלעיל אינו מתיימר להיות מדויק ו'/או מקיף ו/או עדכני, והמסתמך על המידע עושה זאת באחריותו ועל דעת עצמו בלבד.
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק