אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות

ריכוז שאלות ותשובות בנושאי נהיגה בשכרות

  • 22/10/2009
  •   מאת: אתר הפורומים המשפטיים
  • צפיות: 12898
לנוחותכם, ריכזנו מספר שאלות ותשובות בנושאי נהיגה בשכרות, מתוך פורום דיני תעבורה באתר שאלות בנוגע לנושא? כנסו ל - פורום דיני תעבורה

שאלה>>

נהיגה בשכרות

למה אין מדרג לעניין כמות האלכוהול - ביחס לעונש?

תשובה >>

לעניין שכרות המחוקק קבע עונש מינימום...

בית המשפט לתעבורה בירושלים (השופט טננבוים) החל להטיל עונשים מדורגים וספג ביקורת מן המחוזי.

לשם קביעת מידרוג יש לפנות למחוקק.

תשובה נוספת >>

מדרג עונשי שכרות לפי כמות

המחוקק קבע עונש מינימום; כיוון שמדובר בעונש קשה ביותר (שנתיים פסילה בפועל !!!) גם כאשר הכמות עולות, בתי המשפט לא מוצאים להחמיר מעבר לשנתיים.

נוצרת תוצאה שמי שנתפס עם 300,600,900 מק"ג בסכנה פחות או יותר לשנתיים...

למותר לציין שהתוצאה אינה מידתית (דומה הדבר לעבירות מהירות..).

הפתרון המוצע על ידי הינו להגדיל את שיקול הדעת של השופטים, אשר יאפשר להם מתן עונשים פחותים, גם בהתאם לכמות.

עו"ד איילון אורון

____

שאלה >>

נהיגה בשוכרה

נהיגה בשוכרה פי שש מהמותר כמה אלכוהול בדם זה?

תגובה של גולש >>

שאלה שמביישת

פי שישה מהמותר ???  לא פחות ולא יותר.... מי הנהג המסוכן הזה ???

אני לא מאמין פשוט סיכון עד כדי טמטום שהיה עלול לגרום לאסון !!!!!!!!!!!

מה צריך לעשות כדי לעצור את הטירוף הזה ? מה עוד צריך לקרות כדי שהשימוש בכבישים יהיה סוף סוף בטוח ושקט ? האם צריך לנהוג עם הפושעים כאן כמו בסעודיה ? מישהו לא מבין שנהיגה בשכרות זו סכנת מוות שרק בנס באמת לא הסתיימה כך.

אני עכשיו בדרך לאירוע בנמל בת"א בנושא הגברת המודעות לסכנה שבנהיגה בשכרות.

אני מקווה שנצליח להעביר את המסר לציבור.

תשובה נוספת >>

זה X כפול 6  , שזה שווה ,לשנתיים שלילה ,בהצלחה

___

שאלה >>

נהיגה בשכרות אלכוהול בדם 630

חברה שלי נתפסה על נהיגה בשכרות, החרימו לה את הרכב לחודש לחו לה את הרישיונות, והמשפט בעוד שבוע השאלה מה העונש, היא אמרה לשוטר שהיא שתתה מים וקולה,שקר גס

תשובה>>

העונש המינימלי על נהיגה בשיכרות הוא מינימום שנתיים פסילה בנוסף לכל עונש אחר. מדובר בתוצאה גבוה מאוד!

תשובה נוספת>>

כמי שעומד להישפט עוד שלושה שבועות אני ממליץ

אני ממליץ לחברה שלך דחוף להגיע ליום דיונים של בתי המשפט לתעבורה בעיר בה היא אמורה להיות. ולהבין מה קורה.

אם היא נפלה על שופטת היא אכלה אותה להרבה מאוד זמן.

תשאלי את עו"ד אורון עם ניסיון כה רב למה כה חשוב להביא עורך דין כמוהו לדיון. נכון זה כמה מאות שקלים עד כמה אלפים אך שווה בהנחה שאת חייבת את המכונית לעבודה. אחרת שנתיים מינימום יפסלו.

אם היא לא תתיצב לדיון את יכולה למסור לה שכבר שמעתי לפני שלושה ימים קנסות כמו: 15,000 שח + 6 שנים פסילה. כן יש כאלו שופטים מאוד נחמדים אם מגיעים הם נותנים עונש קל יחסית. אם לא מגיעים הם דופקים אותך לעשור הקרוב.

תשובה נוספת>>

כן יש כאלו שופטים מאוד נחמדים

אתה מתרעם על השופטים הנחמדים שקורעים את הנאשמים המתייצבים מולם !

שים אל ליבך, כי השופטים הם הקו האחרון שמטפל בפושעי הכבישים. אנחנו אוהבים לבוא בטענות אל המשטרה, אבל אם השופט מוציא נהג שהיה מעורב בתאונת פגע וברח ב- 200 ש"ח קנס, הרי שהוא עשה צחוק מהעבודה.

היו מצבים שבהם נהג שיכור קיבל עונש מופחת, מה ששלח מסר לנהגים ששתיה אינה עבירה חמורה.

אז נכון שלא נחמד להתייצב מול שופט "נחמד", אבל השופט מגונן על כולנו כאשר הוא נותן שיעור בנהיגה נכונה לכל שאר הנהגים. פס"ד כזה צריך להתפרסם בכל ערוצי התקשורת ובגדול !!!

ומי ששותה קולה והופך אותה בבטנו לאלכוהול, הוא פנומן מבחינה מדעית ויכול לעשות הרבה כסף.

________

שאלה >>

שאלה לעו"ד אורון בעניין הליך מתנהל

הגעתי עם התביעה להסדר טיעון בתיק שכרות לפיו יומר סעיף האישום ל תקנה 26(2) ונאמר לי כי התביעה תעתור ל- 11 חד' פסילה בפועל בניכוי הפסילה מנהלית ועוד. שאלתי היא: בהנחה שנסכים להסדר המוצע, האם ניתן יהיה לבקש מהשופט, במסגרת הטיעונים לעונש, פסילה בפועל קצרה יותר או שמא "נגעת נסעת"?

תשובה >>

זה ההבדל בין הסדר טיעון להסדר טיעון פתוח לעניין

תשובה נוספת >>

הסדר טיעון

תלוי מה בדיוק סוכם. אם סוכם עם התביעה שההסדר פתוח, קרי ניתנת להגנה האפשרות לבקש פחות , אז דהיינו. עו"ד איילון אורון

_____

שאלה >>

שכר טרחה בתיקי שכרות

מהו שכר הטרחה הנהוג בתיקי שכרות? מה הטווח?

תשובה >>

שכרות

המקובל הוא בין 6000 ל 15000

עו"ד איילון אורון

______

שאלה >>

נהיגה בשכרות

אני נהג חדש ובטיפשותי הרבה עליתי על רכב עשיתי תאונה ללא נפגעים  [ רק אני נפגעתי מכות יבשות ] עשו לי בדיקת דם בגלל העדר ינשוף עכשיו יש לי כמה שאלות שאולי בעזרתן אני יוכל לבטל את הבדיקה :

1] לא נעשתה לי כלל בדיקת מאפיינים [ ממה שידוע לי ]

2] נאמר לי על ידי השוטר שאני מופנה לבית חולים אני חשבתי בגלל הפגיעה נלקחתי לבית החולים בניידת ונלקחה מימני בדיקת שתן ודם ולא אמרו לי את סיבת הבדיקה [ כדי להוכיח שנסעתי תחת השפעת אלכוהול ]

3] בדיקת השתן ואלכוהול נעשו כ90-120 דקות לאחר התאונה 

האם אחת הסיבות האלו יכולה לפסול את הבדיקה ?

ואם 3 כוסות [ פלסטיק הרגילות ] של שליש וודקה 2 שליש רדבול תפוג השפעתן בכשעתיים וחצי ???

תשובה >>

אצל כל אחד האלכוהול מתפוגג אחרת

כפי שאתה יודע, יש כאלה שיכולים לשתות המון ויש כאלה שמשתכרים מזה שהם הריחו את הפקק. גם זמן ההתפוגגות של האלכוהול שונה מאדם לאדם ושונה גם אצל אותו אדם אם התנאים השתנו, כגון, רעב, שבע, בריא או חולה ועוד. כל שינוי משפיע כל תשובה שתקשור את כמות השתיה למשך ההתפוגגות של השפעת האלכוהול תהיה לא רצינית ולא אחראית.

_____

שאלה >>

שלילה

אני מסיים עכשיו שלילה של 18 חודשים על שכרות. שאלתי היא האם חודש השלילה המנהלי נחשב ב 18 חודשים? האם אני אצטרך לעשות תיאוריה מחדש?

תשובה >>

איך הגעת למסקנה הזו?

אני הייתי שואל את השופט למה הוא הטיל עליך עונש כזה קל ולא ככתוב בחוק 24 חודשים.נהג שיכור = רוצח בכביש סליחה, אבל אין לערבב שתיה ונהיגה וחבל שיש מי שמהווה סכנה לשאר המשתמשים בדרך!

תשובה נוספת >>

ניכוי פסילה מנהלית

הפסילה תנוכה אם השופט יורה כך. עלייך להוציא רשיון מחדש.

עו"ד איילון אורון

_______

שאלה >>

נהיגה בשכרות שאלה דחופה

שלום חברים יקרים, לפני כשלושה חודשים תפסו את אחי כשבגופו 355מק"ג אלכוהול. אני מייצג אותו אך אינני מתחום התעבורה. ביקשתי להגיע עם התביעה (ת"א) להסדר טיעון אך הם מסרבים וטוענים כי יבקשו את ענישת המינימום - 24 חד'.

התובעת אמרה שאטען "חופשי". לאחי רישיון נהיגה משך 5 שנים ובעברו אין עבירות תעבורה מכבידות כלל (3 עבירות קנס קלות בלבד). דו"ח המאפיינים תקין לחלוטין. לכאורה אין פגמים בהתנהלות המשטרה במילוי הדוחות. הקראה 1 מחר. מה מומלץ לעשות? במידה ויודה בפני השופט, האם יש סיכוי לענישה מקלה נוכח האמור? כמה חודשי פסילה לערך? אודה לתשובה מהירה, עמיתי היקרים.

תשובה >>

מעט עזרה

תטען לכמות נמוכה יחסית, עבר תעבורתי מקבל. תבקש להפחית מענישת המינימום כנגד מרכיבי ענישה אחרים כמו: הגדלת הקנס וכו. אל תצפה שזה יוריד הרבה אם בכלל. צריך לזכור שפסילה מעל 12 חודשים בפועל תוביל לטסט ותיאוריה מחדש.

מה שכן יש מקרים שמסכימים להפחתה ניכרת יותר כנגד של"צ. נסה לשוחח עם התובעת בטרם המשפט.

תשובה נוספת >>

טיעון חופשי

אתה מסתכן בכך שהשופט יטיל את עונש המינימום (שנתיים!!!). ניתן להניח שהסיכוי לרדת מסביבות השנה, אינו גבוה. 

עו"ד איילון אורון

_________

שאלה >>

דחוף המשפט בעוד שבוע, למבינים!

שלום, קיבלתי העמדה לדין בגין נהיגה בשכרות, נימצא בבדיקה 335. השאלה שלי היא כזאת מה הסיכוי שלי בכל העניין. עדיין לא לקחתי עו"ד.1.בהזמנה לדין נכתב שנתפסתי בתאריך 7.3.09 בשעה 2:15 שיכור עם הכמות הנ"ל. שבכלל ע"פ הדו"ח הבדיקה נעשתה באותו תאריך, בשעה 2:42!! גם בד"וח הפעלת הינשוף רשום 2:42.  וכיול המכשיר נעשה ב6.3.09 בשעה 21:47 .

2.את בדיקת הינשוף ערכו לי 2 מתנדבים שהגיעו איתי לאחר מכן בבדיקת הינשוף ושמה עוד היו מספר שוטרים. במקום הבדיקה השוטרת שהפעילה את המכשיר סימנה שלא נכח איש, ושעוד בדו"ח עצמו רשום פרטים שונים של השוטרים שנכחו במקום.

3. בדיקת המאפיינים יצאה טובה. כל מה שמילא המתנדב על ההליכה, עמידה,הבאת אצבע לאף הכול תקין.

4. מזכר דו"ח.

מתנדב א': שערך לי את הדו"ח.רשם שנמדדתי בנשיפון ושתתי בכמות גבולית, וכשהיה צריך לשאול אותי כמו שבחוק, האם שתיתי ,אכלתי,או עישנתי לפני הבדיקה הוא רשם שהוא אמר לי: " וביקשתי שלא ישתה יעשן או יאכל".

מתנדבת ב': נימצא בנשיפון כי שתתי אלכוהול בכמות גדולה. [ההפך ממה שרשום מהמתנדב השני שבדק אותי]. והיא רשמה"הנ"ל היה  תחת השגחתנו ושלא אכלתי שתיתי עישנתי 15 דק' לפני הבדיקה. שבכלל המתנדבת לא כתבה את הדוח הזה אלא השוטרת שביצעה לי את הבדיקה עצמה.

 --- צריך לזכור שזו בדיקת נשיפון ולא הינשוף המזכר דו"ח----

כל זה אני נימצא כתוב בדו"ח שנירשם לי, הרישיון נהיגה שלי משמש לי לעבודתי ולפרנסתי ויש לי על כך מסמכים. עבר התעבורה אינו מכביר. מה הסיכוי שלי בכל העניין? יש סיכוי לצאת מכל העניין? או שיורידו בעונש? מבקש את עזרתם כל מי שמבין בנושא.

תשובה >>

אתה חייב עו"ד

חייבים לראות את כל המסמכים, כדי לבדוק אם יש אפשרות לבעיות בראיות או לפחות לשינוי סעיף האשמה.חבל לשחק באש. מדובר בעונש מינימלי של שנתיים פסילה אם תורשע.

תשובה נוספת >>

כל מבין... יגיד לך חבל שאנשים מתנהגים כך!!!

כל כך חבל מתי תבינו ששותים אין שליטה  לך על עצמך זה כבר לא קשור למקצוענות בנהיגה ולא קשור לאיזה גבר אני שותה ונוהג זה קשור לאיזה מטומטם אני שאני שותה אני אפילו לא יודע שאסור לי לנהוג .קח עו"ד מהר!!! ומקווה שמתי שהוא אנשים יבינו את זה.

_____

שאלה >>

נהיגה בשכרות

שלום רב. נתפסתי נוהג בשכרות במכשיר ישנוף בכביש החוף. התוצאה הייתה גבולית. האם זה קביל בבימ"ש?

תשובה >>

אם התוצאה לא הייתה מעל המינימום הנדרש לא היית מקבל הזמנה לדין. ככל שעברת את הסף ב"קצת" הדבר יכול להיות לטובתך לעניין העונש. שווה לגשת לעו"ד ולהתייעץ.

______ 

שאלה >>

נתפסתי בנהיגה בשכרות פי 1.5 מהמותר

אני בעל ותק של עשר שנות נהיגה. ללאו עבירות בשנתיים האחרונות כלל. בעשר שנים האחרונות אולי 2 עבירות תנועה סה"כ. אתמול נתפסתי עם כמות של 410 מ"ג שהחוק מתיר 260 מ"ג כמדומני. שתיתי 2 בירות אבל השוטר טען שהכמות שנמצאה נבעה בעיקר מזה שאכלתי קל מאוד ולפני 8 שעות. יש לי שימוע מול קצין משטרה שבוע הבא.  יש סיכוי לצאת בזול ?מה העונש שייתכן שאקבל ? יש  סיכוי רק לחודש שלילה?

תשובה >>

הכרת החוק וקריאת פסיקה

30 יום זה מניין הימין שאתה יכול לקבל בפסילה מנהלית אם העבירה היא נהיגה בשכרות אז העונש המינימלי הוא שנתיים. אם העבירה זו נהיגה תחת השפעת אלכוהול זה משהו אחר לגמרי.

_____

שאלה >>

שאלה לגבי נהיגה בשכרות

בלילה של יום חמישי ה23.07.09 נעצרתי על ידי שוטרי תנועה ברכב הנראה כאזרחי ולא ניידת תנועה, השוטרים לבשו בגדים אזרחיים אך הציגו תעודות שוטר, הם האשימו אותי בנהיגה בשכרות, אזקו אותי כאשר לא הבעתי שום התנגדות, לא נאמר לי שאני עצור ולא היה שום צו לעצור אותי (ישנו תיעוד של האזיקים בסרטון) והכניסו אותי לרכבם תוך שימוש בכוח מופרז, משם נלקחתי לבדי ללא שום מלווה אל קרוב למרכז עזריאלי שם חיכתה ניידת בצד הכביש, באותו מקום בוצעה לי בדיקת מאפיינים כאשר בבדיקת ההליכה עדיין הייתי עם אזיקים על הידיים ולכן לא יכולתי לשים את ידיי בצד הגוף.

לאחר מכן בוצעה לי בדיקת ינשוף שתוצאתה 515, קצין המשטרה שהגיע למקום כינה אותי אפס מאופס וכשעמדתי בצד שרק לי לבוא כמו ששורקים לכלב, לא הסכמתי לחתום על הטפסים שניתנו לי כל עוד לא רשום שם את הפרטים המצוינים לעיל.

 רצוי לציין שאני שוקל כ-50 ק"ג ולכן אני חושב שהבדיקה שנעשתה אינה  אמינה היות ובגלל משקלי הנמוך גם צריכת אלכוהול מעטה תתגלה בגופי כגבוהה, נוסף על זאת יש לי עבר ארוך מאוד של בעיות עיכול ומעיים והנני סובל מתסמונת המעי הרגיז, באותו יום לקחתי כדורי פסיליום (התרופה מגיעה אל המעי, שם היא סופגת מים בכמות הגדולה פי 25 מנפחה, יש להרבות בשתייה עם נטילת תרופה זו; אם כמות הנוזלים אינה מספקת, התרופה עם הצואה עלולות להתייבש ולחסום את המעי). לאחר הבדיקה סירב השוטר להחזיר אותי אל רכבי ולא טרח לשאול אם יש לי כסף או פלאפון עליי על מנת לחזור הבית.

אני סטודנט למדעי ההתנהגות המסיים שנה שנייה, הייתי 3 שנים לוחם בחטיבת הנח"ל, אני ללא עבר פלילי ואני חושב שבמקרה הנוכחי נעשה לי עוול. כמו כן שתיתי כמות מעטה מאוד של אלכוהול באותו ערב ולכן הסכמתי במודע לנהוג ברכב שהוא לא שלי היות ולא הייתי שיכור כלל וכלל..

אודה לחוות דעת בנוגע לאפשרויות הפעולה שלי, לגבי ההתנהלות של השוטרים (האם מותר בכלל לאזוק אותי?), ולגבי אפשרויות הזיכוי שלי נוכח העובדות לעיל.

תשובה >>

אני לא שוטר אלא אזרח. אני לא שופט אך אנושי. בושה למשטרת ישראל! בוא נצא מנקודות הנחה שאכן שתית והיית שיכור והכול.

1. אסור לשוטר לקחת אותך לשום מקום אם הוא לא מודיע לך שאתה עצור!

2. במידה והוא מודיע לך אסור לו לקחת אותך לנידת שתבדוק אותך הוא אמור לקחת אותך אך ורק לתחנה שם אתה אמור להבדק!

3 לאחר מכן כאשר אתה משוחרר הם מחויבים לקחת אותך או לשלם לך נסיעות מבחינת חוק להכין שנעצרת מבחינה אנושית להן שתבקש במידה וזה לא אילת (דוגמה)

4. ההתנהגות של השוטר הן זה ששרק והן זה שעצר זאת התנהגות גם שלא מתנהגים לכלב תשאל את צער בעלי חיים יגידו לך.

לשאלתך.

 מותר לשוטר לאזוק אותך במידה והוא מרגיש מאוים או שרק כך הוא יוכל לבצע תבדיקה לעיל.

אם אתה שואל אותי זה לא מה שאמור להפריע לך.היית ממליץ לך בחום ובנקמה לקחת אחד מהעורכי דין התותחים שיש כאן (אילון אורון) שהוא תותך בפני עצמו וללא שום ספק אתה תצא זכאי מבחינת ההתנהגות תפנה  לאילון אורון לגבי הבדיקה האם היא נעשתה כהלכתה.

דעתי היא שהבלש פשוט חש מעצמו יותר מדיולכן הוא הרשה לעצמו להתנהג כך או שהוא פשוט חדש במקצוע.

אשמח אם תמשיך לעדכן אותי מה קרה בסופו של דבר.

***צונזר ע"י מערכת השארת פרטי התקשרות בניגוד לתקנון***

אין לראות בתגובה זאות יעוץ משפטי או מקצועי

האחריות הבלעדית היא של המשתמש!!!

____

שאלה >>

תביעה נגררת לפלילים בתעבורה

עברתי תאונת דרכים בעקבותיה נהרס הרכב. הנהגת הפוגעת הורשעה בבית הדין לתעבורה בגין נהיגה בשכרות האם אני יכול להגיש תביעה נגררת לפלילים ואם כן לאיזה בית משפט לתעבורה או שלום?

תשובה >>

הקשר בין הליך התעבורה להליך האזרחי

תוכל להגיש את הרשעת המעורבת בתאונה (שהתקבלה בבית משפט לתעבורה) לבית המשפט האזרחי, וזאת לצורך הוכחת אחריותה לתאונה.

עו"ד איילון אורון

_____

שאלה >>

נהיגה בשכרות

אני נהג חדש ובטיפשותי הרבה עליתי על רכב עשיתי תאונה ללא נפגעים  [ רק אני נפגעתי מכות יבשות ] עשו לי בדיקת דם בגלל העדר ינשוף עכשיו יש לי כמה שאלות שאולי בעזרתן אני יוכל לבטל את הבדיקה :

1] לא נעשתה לי כלל בדיקת מאפיינים [ ממה שידוע לי ]

2] נאמר לי על ידי השוטר שאני מופנה לבית חולים אני חשבתי בגלל הפגיעה נלקחתי לבית החולים בניידת ונלקחה מימני בדיקת שתן ודם ולא אמרו לי את סיבת הבדיקה [ כדי להוכיח שנסעתי תחת השפעת אלכוהול ]

3] בדיקת השתן ואלכוהול נעשו כ90-120 דקות לאחר התאונה 

האם אחת הסיבות האלו יכולה לפסול את הבדיקה ?

ואם 3 כוסות [ פלסטיק הרגילות ] של שליש וודקה 2 שליש רדבול תפוג השפעתן בכשעתיים וחצי ???

תשובה >>

אצל כל אחד האלכוהול מתפוגג אחרת

כפי שאתה יודע, יש כאלה שיכולים לשתות המון ויש כאלה שמשתכרים מזה שהם הריחו את הפקק.

גם זמן ההתפוגגות של האלכוהול שונה מאדם לאדם ושונה גם אצל אותו אדם אם התנאים השתנו, כגון, רעב, שבע, בריא או חולה ועוד.

כל שינוי משפיע

כל תשובה שתקשור את כמות השתיה למשך ההתפוגגות של השפעת האלכוהול תהיה לא רצינית ולא אחראית.

click why do men cheat i dreamed my wife cheated on me
what makes a husband cheat link
read here husbands that cheat open
read here husbands that cheat open
cheat on husband reasons wives cheat on their husbands dating for married people
all women cheat my wife cheated on me now what why wife cheated
infidelity link i dream my husband cheated on me
click why married men have affairs why are women unfaithful
why are women unfaithful cheat on wife read
what makes women cheat link all wife cheat
redirect link open
married men who have affairs why does husbands cheat married woman wants cheat
click here viagra vision read
click here viagra vision read
generic viagra vls pharmacy how much is viagra at cvs read here
redirect online go
affair dating sites how to cheat husband find an affair
catch a cheater how to cheat wife go
read My boyfriend cheated on me i want an affair
i dreamed my husband cheated on me how to cheat on husband read
שאלות בנוגע לנושא? כנסו ל - פורום דיני תעבורה
אין בתוכן דלעיל משום המלצה, חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי; כמו כן התוכן דלעיל אינו מתיימר להיות מדויק ו'/או מקיף ו/או עדכני, והמסתמך על המידע עושה זאת באחריותו ועל דעת עצמו בלבד.
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק