| אופציות ליזכור את סמכויות בית משפט לעניינים מינהלים
אופציה א ---סיפור מופרך
(סקיצה ראשונית אולי הסיפור ישתנה...)
העיקר ככל שהסיפור מופרך יותר כך יהיה קל יותר ליזכור אותו....(אפשר להצטרף ולהביא רעיונות וחידושיים)
(בלי קשר..אופציה ב ניסיתי גם ב לפי קיצורי מילים ואותיות ראשונות של שמות אנשים)
ובסוף ניסיתי סיפור אחר....
אשמח הצעות לשיפור הסיפור או ראשיי תיבות---או עוד סיפורים לבית המשפט הנל כגון נושאים של הערעור המנהלי
בית משפט לעניינים מנהליים מוסמך לדון בעתירה נגד החלטנה של רשות(מה שבסוגריים לא צריך לקרוא..זה החוק לא הסיפור)-------------עתירה מינהלית בנושאים הבאים
סיפור א
מעשה באוכלוסיה(מינהל אוכלוסין) מוזרה ביותר—הם נכנסו לישראל היו עובדים זרים בלי דרכון(חוק הכניסה לישראל חוק עובדים זרים חוק הדרכונים)בלי כתובת מעודכנת בעליי שמות זהים,בלי משפחה—אבל הם היו אזרחיי המדינה שניכסנו לישראל.(חוק השמות חוק האזרחות והכניסה לישראל ,חוק האזרחות לרבות עתירות לאיחוד משפחות)שתמיד רצתה לקבל מידע(חוק חופש המידע) חתום אלקטרונית(חוק חתימה אלקטרונית)לגביי נושאים מוניציפאליים ופיננסים(נושאים פיננסים ונושאיים מוניציפאליים) מוזרים ...כמו
מידע על תאגיד ליצור גופיי אנשים(תאגידים וגופים שונים)
מפעל אנרגיית האטום שהיא בנתה בסביבתה(אנרגיה סביבה ובעליי חיים)
מפעל שהורג בעליי חיים וכו'
לא נתנו לה את המידע----------
אז היא פתחה בעיצומים כספיים----זה לא הצליח...היא קיבלה קנס(עיצומים כספיים וקנסות)
היא ניסתה לעורר את המודעות--דרך יום ספורט--לא הצליח לה(ספורט)
היא ניסתה לעודד את התיירות בעירה --גם זה לא הצליח.....(תיירות)
אז היא הרגה את המנהל שלה בכביש(תעבורה)...שנהיה(מוגבל ונכה ומשפחתו נהייתה למשפחת חללי צהל)....(נושאים סוציאליים כגון סיוע לנכים ולמשפחות חללי צה"ל,שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות)
היא לא הבינה מה היא לא עשתה טוב אז היא קיבלה ללכת לתוכנית הנקראת
"חינוך "מחדש-(ענייני חינוך)—(למעט)הבעיה הייתה שאת החינוך היא נאלצה לשלם בעצמה(החלטה בעלת תחולה ארצית או מגזרית בעניין כלליי תקצוב,תוכניות לימוד והכשרת עובדיי הוראה)...שלא לדבר על הכשרת המורים
היא גם לא קיבלה תמיכה(ענייניי חינוך למעט החלטה בעניין תמיכות)
וגם לבסוף לא למדה ולא השכילה----(למעט החלטה בעניין השכלה גבוהה)
היא איימה שהיא תיפנה בשל כול אלא לבג"צ..(ההחלטות בחינוך מהמילה למעט –לבג"צ)
......באו לעזרתה ולייעץ לה---רואיי חשבון עורכי דין יועציי מס,רופאים ,עורכי פטנטים(הסדרת עיסוק)...לא עזר...עיקלו לה את כל רכושה בהוצאה לפועל....(בעליי תפקיד בהוצאה לפועל)
היא פתחה במכרז ציבורי וביקשה מן המדינה או הרשות המקומית...כי תעזור לה להקים לפי חוק תאגיד חדש..אבל בעיר אחרת(מכרזים ציבוריים של רשויות המדינה ,רשויות מקומיות ותאגידים שהוקמו לפי חוק(למעט תאגידים עירוניים)
אז היא בנתה מפעל חדש...אבל התכנון והבנייה לא היו בו טובים.(ענייניי תכנון ובנייה).. חוץ מזה שהבנייה הייתה ליד בית משפט שלום עליו היא שילמה היטל השבחה( למעט ערעור היטל השבחה יוגש בנקודה משפטית לבית משפט שלום שבתחומו מצויים המקרקעין)
חוץ מזה שגם ככה היא עברה הרבה עבירות תכנון ובנייה( למעט עבירות תכנון ובנייה)
מה שאני תיארתי זה היה סיפור לכול המחוזות ולכול הארץ...וזה נוגע כבר לטיפול שר הפנים...(למעט החלטות שעניינן תוכנית מתאר ארצית או תוכנית מתאר מחוזית...והחלטות שר הפנים)
אופציה ב רשאי תייבות
מנ----מנוסה---מנהל אוכלוסין
מי ---מישהו שידע--מידע ופרטיות
פי----פיני----פיננסים
תא----תאודור--תאגידים
גו-גונזילה---גופים שונים
אנ-אני
סב-סבתא
בעלי חיים--בעל חיים
עי---עינת--עיצומיםכספיים
קנ-קנזס---קנסות
ספ--ספי---ספורט
סו-סוציאלים---סוניה
חי--חיה--חינוך
מכ--מכירה--מכרז ציבורי
הס-הסדרת עיסוק
תכ--תכנית--תכנון ובנייה--
אופציה ג(פחות נושאים)
מעשה בבניין אכירול היוקרתי שגרו בו אנשים עשירים מכל האוכלוסייה
בעליי תאגידים.אנשיי רשויות מקומיות..אנשיי עסקיים סוחרים...שעוסקים בתחומים שונים של עיסוק ..כגון ספורט תיירות ותעבורה
לכולם היה בסביבה הרבה בעליי חיים....וכול הזמן הרגישו שמבניין זה יש אנרגיה חיובית...
הם היו סנובים כול כך..שלא שתפו להם את המדרגות פעם ביום ..הם פתחו בעיצומים כספיים....וקיבלו קנס...
השכנים ממול בניין אקירול היו ממש עניים אותם הדאיגו הבעיות האמיתיות בחיים....כגון עניינים סוצייאלים..ענייני חינוך ילדיהם....אבל בענייני חינוך לא היה להם כסף אפילו לתקצוב,שלא לדבר על תמיכה ושלא לדבר שלא היה להם כסף על השכלה גבוהה.....הם ציפו לתמיכה ממישהו....
אפילו הבניין שלהם לעומת בניין אקירול היה אומנם בנויי לפי חוקיי תכנון ובנייה...אבל מלא עבירות בנייה לדג' ללא היטל השבחה
מה שאני מתאר זה קרה במחוז תל אביב בארץ שלנו...
עצוב...מעניין מה שר הפנים היה אומר
|