| אני קורא את דבריה של איטה.ואת דברי האחרים ומשתמע מכך שהלישכה שינתה מגמה ,והחליטה לשנות את מבחינה ברמת קושי השאלות ,במהות,ברמת הזיכרון שאנט נידרשים וכמו שאומרים נידרשים אנו לדעת את החריג של החריג של החריג
שאלתי?
האם אלה שבסופו של דבר מחברים את הבחינה הסופית ומחליטים אילו שאלות יהיו בבחינה....האם באמת הם חושבים שזה נורמאלי קרי אפשרי לזכור ולהבין כול כך הרבה,וברמה של כזאת לפרטים?
אני לא מתממם,הרי הם יודעים שיש לנו כ חודשיים עד חודשיים וחצי ללמוד לבחינה
והם יודעים שיש מידה מסוימת למה שמוחנו יכול לזכור ולהכיל...
אז אם הם יודעים,,שקשה מאוד לשים לב לכול פרט(טעמים מיוחדים,מיוחדים שירשמו,טעמים שיפורטו,וכו'....)
אז למה לעשות לנו את זה ולאמלל אותנו....ברמה כמעט בלתי אפשרית לזכור הכל......
שאלה מסכמת ,איטה
איך בעצם הם חושבים שאנו יכולים לזכור הכול,בעקבות שינוי המגמה להקשות......(הרי הם יודעים שכולנו לומדים מחברה זאת או אחרת מתרגלים מבחנים וקוראים הספרים מקסימום 3 פעמים)
תודה
וכן אני באמת מודאג.אני רוצה לעבור...אני מרגיש שאני לומד טוב אבל מפחד שישאלו אותי על הבלתי אפשרי
|