| לידיעתך, לא פעם במקרים בהם נהג אפילו הודה שנהג 110 במקום 90 אך התביעה מסרה שנהג 157 ולא הוכח שנסע 157, זוכה לחלוטין.
יובהר שה-2500 סמק הינם בקצה הקו התחתון כ- 99 קמש ובקצה הקו העליון 108 קמש. הווה אומר, שאני לא אומר שנסעתי 105 אלא בערך.
הווה אומר, שיש סיכוי שגם נסעתי 100 קמש. ועל המשטרה אסור לאכוף בכל עת 100 קמש בעת שבכביש מותר לנהוג 90 קמש. (כלל האכיפה הוא מינימום 11 קמש מהקסימאלי). יובהר שעל פי הסימון בכביש אף מותר לנהוג 110 קמש בשל רשלנות החברה הלאומית לדרכים לגבי סימון דרך מהירה - בה נהרג רק לפני שבוע הבן של השופט בדימוס חשין. על מע"צ מוטלת אחריות גם בנושא התאונה. מאחר והיא מסמנת לכל אורך הכביש סימונים המתאימים לכביש מהיר ובכביש מהיר אין לנסוע עם אופניים. יחד עם זאת נוסעי האופניים לא רואים שאין להם איסור בעוד נוסעי המכונית לכל אורך הכביש קולטים שלטים כחולים המותרים להצבה רק בדרך מהירה. כל אחד לוקח את הפרשנות לעצמו ולאחר מכן מתרחשות תאונות. "כל הכבוד" למע"צ.
כמו כן, לידיעתך, שהמשטרה היא זו שצריכה להוכיח את טיעוניה. אני טוען שנהגתי מהר אך לא כדי לגרום לי להוצאות הנעות מעל 3000 שח.
המשטרה הביאה אותי להוצאות של מעל 3000 שח. הווה אומר, שקודם תחזיר את ה-3000 שח ואז נשקול את ההמשך.
יובהר שבתי המשפט החליטו לפסוק הוצאות כנגד המשטרה בדבר זה שהיא עדיין ממשיכה להטריד נהגים ומביאה אותם לפתחי בתי המשפט על אף שהובהר שהמכשירים שברשותה לא עברו כיול במעבדה מוסמכת. הווה אומר, שבית המשפט כבר פסק שהמשטרה גורמת לעוול לאנשים ובל תעשה זאת.
|