| ממתין למענה על שאלותי הקודמות.
אתמול נסעתי במכונית על אף שאני לא ישן. כי יש גבול.
אני נוסע בשיא שיא שיא הזהירות.
עוצר פעמיים גם 20 מ' לפני הצומת וגם לפני מעבר חציה אפילו שאין קו עצירה וגם בקו העצירה הדימיוני של הצומת. זה מעצבן מאוד נהגים ולא איכפת לי.
אתמול, באותו מקום בו התנכלו לי השוטרים לפני מספר ימים, ראיתי ניידת תנועה החוסמת לגמרי את המדרכה מצידו השני של הצומת. הנהג לא מתבונן אך זה לידו מתבונן אחורנית.
ברגע שעצרתי כפי שאני מתאר - שזו צורה מאוד מוגזמת של עצירה, הם המשיכו הלאה פתאום עם הניידת. עוד לרגע חשבתי ששוב הולכים להתנכל לי.
מתוך מקום זה הבנתי שהנהג לא בהכרח עד אלא מקבל "מידע" מחברו השוטר המתבונן על הצומת. וזה כבר מראה שיש כאן כמה טעמים לפגם:
1. חסימת מדרכה לחלוטין הינה עבירה על החוק אלא אם התפקיד מחייב ואין אלטרנטיבה אחרת - יש גם יש - להחנות בתוך חצר (האם חוקי?) או לשבת בספסל ולא בניידת ולצלם במסרטה את הצומת.
2. ה"עד" לא רואה אלא מוזן מדברי חברו השוטר.
3. יש קשר בין ה"עד" לבין ה"שוטר" ולכן טעם לפגם נוסף מאחר והם לצורכי התפקיד. מתי לאחרונה שמענו שוטרים באתה ניידת שאחד מהם לא עד לטובת השני? תמיד הם יעידו אחד לטובתו של השני כי הם "חברים לעבודה" ובכך למעשה יש טעם לפגם כבד בכל עת ששוטר הוא גם עד של חברו של השוטר שמטרת שניהם זהה.
4. בלילה בו התנכלו לי השוטרים הייתה תנועה מאוד דלילה של מכוניות, הייתכן שבשל כך הם המציאו המצאות שלא עצרתי כדי להראות שהם לא רק בדקו רישיונות, אלא כדי שיהיה צורך בהם בהמשך עליהם להראות שהם "תופסים" נהגים?
ממתין למענה תודה!
|