| מירב תודה אבל העניין הוא מאד פשוט ובמל"ל לדעתי סתם מסרבלים עניינים. במל"ל יש מוקד פניות באינטרנט , שלחתי דוא"ל ובו ביקשתי העתק מסמך ששכחתי לצלם ולהשאיר לי עותק. כידוע לי המסמך הוא בתיק בארכיב של המל"ל. כתובתי החדשה רשומה במשרד הפנים, לפי המסמכים שהוצאתי באינטרטנט, גם במל"ל מופיעה כתובתי החדשה,
השיבו לי לי בדוא"ל שקיבלו את פנייתי ויחזרו אליי עם תשובה טלפונית
לא ברור לי, מדוע באותה תשובה בדוא"ל לא יכלו לומר לי שעליי לציין להם לשם מה אני צריכה את המסמך. מה כל כך מסובך לבקש את הבקשה הזאת בכתב. ועוד יותר תמוה שהם מבקשים שאציין כתובת
כשהכתובת החדשה שלי מופיעה במל"ל. והכל בעל פה. מדוע?
נתאר לעצמנו שכל אלה שיש להם תיקים במל"ל ייאלצו בהוראה או תקנה של המל"ל להגיש בקשות רק בעל פה, כשהם צריכים זמן רב להמתין עד שמי שהוא עונה להם במענה הטלפוני ויקבלו תשובות בעל פה. אם בכלל יזכו לכך. לדעתי אין תחליף לבקשה בכתב ו/או תשובה בכתב . בין שזאת החלטה ובין שזאת בקשה מטעם המל"ל או האזרח.
|