| בשנת 1994 רכשו הוריי דירה. בחוזה נכתב כי עליהם לבצע את התשלומים במשרדי הקבלן בעיר X.
התשלומים בוצעו בין השנים 1994-1996, מגובים בחשבוניות וקבלות עבור כל התשלומים.
לאחר מספר שנים נשלח מכתב מטעם עו"ד של הבנק המלווה, בטענה כי שני התשלומים האחרונים לא הופקדו בחשבון הבנק של הקבלן, בבנק המלווה, וכי עליהם לשלם שוב את התשלומים הללו.
1. האם יש אמת בכך?
2. האם לא היה באחריות הבנק המלווה להכניס סעיף המציין להיכן יש להפקיד בחוזה עצמו? (כאמור בחוזה היה כתוב, במשרדי הקבלן)
3. למיטב ידיעתי, נעשה שינוי בחוק והחל משנת 2004 יש חובה לשלם באמצעות שוברים. האם זה לא בהכרח אומר שהייתה פירצה בחוק והחוק החדש בא לטפל בבעיה זו?
|