| פניתי לנציג שירות בחברה סלולרית טלפונית וביקשתי לנייד מספר טוקמן מאורנג' לסלקום (כיום יש לי מספר מנויים בסלקום). שאלתי את הנציג האם ניתן לנייד טוקמן לטוקמן כי אין לי שימוש בקו אני רק רוצה לשמור על המספר היות וזה מספר יפה וקליט. נאמר לי מהנציג כי לא ניתן לבצע ניוד לטוקמן וכי יעדכן לי מסלול במחיר סימלי היות ואין שימוש בקו הזה ועל מנת שיוכל לנייד לי את המספר אני צריכה לתת לו מספר כ"א. היות ואני רציתי לשמור על המספר,כי כיום אנשים משלמים כסף בשביל שיהיה להם מספר קליט, הסכמתי ומסרתי לו את מספר כ"א שלי. הנציג לא החתים אותי על שום טופס וביצע את העיסקה על סמך שיחה בלבד, חייב את כ"א ואמר כי הוא נותן לי זמנית (עניין של כמה ימים) מספר אחר ובעוד כמה ימים יתבע הניוד והמספר שלי הקליט יהיה על sim.ובזאת הסתיימה השיחה- לאחר מספר ימים בדקתי את המספר שלי באורנג' מתברר שלא בוצע ניוד, בידי היה כרטיס sim עם אותו מספר שהנציג טען כי הוא זמני. פניתי לחברת סלקום על מנת לברר ונמסר לי כי אין ניוד על המספר "היפה" שלי וכי יש לי מספר "חדש" מה גם שניתן לבצע ניוד מטוקמן לטוקמן בל שום בעיה.עבר כבר חודש מאז והמצב נשאר עדיין כך וחוייבתי בכ"א על הקו הכביכול חדש שביקשתי לעשות.מה עלי לעשות? האם יש לי עילה לתביעה? איזו תביעה זו?האם יכול נציג לחייב לקוח בקו "חדש" ללא חתימה על טפסים?
|