אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

למה אתם לא עונים??

  • מחשב נייד ואחריות
    שמעון | 19/02/2011 23:18

    קניתי מחשב נייד בביג בוקס לפני חודש והוא יתקלקל והם החליפו לי אחרי שהם טענו שסתם אני יבוא לחנות ואחרי שבוע וחצי הוא גם יתקלקל והם אמרו שאני צריך לפנות ליבואן ששבוע הם אומרים נחזור אלייך בשעה הקרובה ובסוף שלחו שליח לתקן לי והמחשב נשלח לcpm והם שלחו לי אותו והם תיקנו את המסך אבל הביאו לי אותו אם פיסקל שרוף זה נקודה ירוקה כזאת קטנה זה אומר שזה מסך לא תקין הם שלחו לי שליח ועוד הפעם עוד שבוע לחכות והיום הביאו לי את המחשב נייד עוד הפעם את פיסקל שרוף הפעם בצד אחר של המסך ובנוסך לזה הם קילקלו לי את הרשת האלחוטית wifi שזה היה טוב לפני שהבאתם לי המחשב חדש רק חודש אצלי ושבועיים רק בתיקונים הם גררו אותי בהתחלה כדי שיעבור שבועיים ואני לא יוכל להחליף ואעכשיו הם אומרים שהפיסקל שרוף זה אני עשיתי או השליח ורשת האלחוטית אולי זה גם אני כי זה יוצא תקין מפה .. למה הם מרמאים אנשים יש להם בעיה שהם קילקלו ולמה מאשימים אותי ואם הם הביאו לי מסך לא תקין הם צריכים להחליף שוב זה לא מעניין אותי יש לי אחריות ועוד רשום בתיקון בנוסף 90 יום אחריות מהמעבדה על חלק שהוחלף.. מה אני יכול לעשות אם הם לא יתקנו לי את המסך המחשב מי שנקה רק בתיקונים למה הם לא מחליפים לי וזהו או שיתקנו טוב ולא ירמו הם מנצלים את זה שזה שירות שליחים וככה מאשימים אותי ואת השליחים שזה לא נריאלי הגיוני קניתי אותו בביג בוקס בילו ב27.12 והוא הוחלף בחנות ב2.1 והלונובו בשבוע שיתקלקל לי הטלפון שלהם לא היה טוב אפילו הם מודים היה עונה הודעה מוקלטת שיש בעיה וזה יסתדר ובגלל זה עבר ה14 יום ממש מאכזב שבועים וחצי הוא רק בתיקונים ומחר שוב באים לקחת ואני ממש כבר חבל קניתי... ממש מתוסכל מהם שירות של לונובו וcpm ממש לא טוב

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • למה אתם לא עונים??
      ?????? | 19/02/2011 23:50

      למה לכולם כן ולי לא?

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • מחשב מקולקל
        עו"ד א. אהרונוב | 20/02/2011 13:50

        שמעון שלום, מנהלי הפורום עושים כמיטב יכולתם על-מנת להשיב לשאלות הגולשים במהירות האפשרית, וזאת, מבלי לקבל על כך שכר ותוך שהזמן שהם מקדישים לכך נגרע מזמנם הפנוי ומזמן עבודתם. חבל שבמקום להעריך זאת כתבת את הודעת ההמשך להודעתך המקורית. לגופו של עניין - על פניו נראה כי זכותך לדרוש את החלפת המוצר במוצר תקני. באם הספק מסרב לכך, באפשרותך להגיש נגדו תביעה קטנה. על ההליך תוכל לקרוא באתר התביעות הקטנות בכתובת: www.smallclaims.co.il. שיהיה בהצלחה.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום דיני תעבורה 18/05/2024 | 07:27 למה אתה חושב שהדו"ח לא חוקי? הי עודד,ישבת ברכב בנתיב נסיעה (כנראה), הפרעת לתנועה (אולי), יש איזו בעיה בדו"ח או יש נסיבות בהן נ...
  • פורום הוצאה לפועל 17/05/2024 | 22:09 חוב בהוצאה לפועל עקב אישפוז שלום, אמא שלי בת 75 הייתה מאושפזת בבילינסון עקב ארוע מוחי. קיבלה מכתב מהוצאה לפועל על חוב של 1500...
  • פורום עורכי דין 17/05/2024 | 15:24 שלום שלוםאבי זל נפטר לפני 15 שנה בערך. באחד מהאתרים שניתן לבדוק גילינו שיש קופת גמל שלו באחת מהחברות ה...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 17/05/2024 | 14:44 מעקב וחדירה לפרטיות לעו"ד שלום רבאני בחברת סלולר גדולה (לא מזכיר את שמה)נסעתי לאילת (לביקור משפחתי) ובאותו ערב  ...
  • פורום פלילי 17/05/2024 | 10:57 דוח על שחרור כלב בפארק הי,ב 15 לאפריל 2023 שחררתי את הכלב שלי בפארק. בעקבות כך, פנה אלי פקח וביקש לראות תעודת זהות. ...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק