אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

משך ההתחייבות

  • בעיה עם חברת סלולר
    אלון | 16/02/2011 17:38

    שלום רב, בחודש 02/08 הצטרפתי לחמי במסגרת היותו לקוח עסקי ולמעשה כאשר הוא צייד את כל משפחתו בניידים מתוקף היותו לקוח עיסקי, הצטרפתי גם אני לעסק. במסגרת ההצטרפות שידרגתי את מכשירי וקיבלתי חבילה של שיחות. בשלב זה ידעתי כי אני מחוייב לסלקום מתוקף שידרוג המכשיר ל-36 חודשים וידעתי כי בידי חבילת שיחות שגם היא מוגבלת בזמן (חשוב לציין כי איני זוכר, אך יכול להיות שחתמתי על החוזה הרגיל של סלקום). בחודש 10/09 נתבשרתי כי חבילת השירות של שלי מסתיימת ולכן מומלץ לפנות למוקד סלקום להסדרת חבילה חדשה וכך עשיתי. יצרתי קשר טלפוני עם המוקד אשר סידר לי חבילה ובה הובהרה לי חבילה וצויין כי חבילה זו היא ל-18 חודש בלבד. במסגרת החשבונית הראשונה אשר קיבלתי, אף שמתי לב כי נעשתה טעות בגבייה ולאחר שהנושא טופל חזר אלי מנהל ואמר לי כי המוקדנית עשתה טעות והעניקה לי חבילה שלא יכלה למכור, אך מתוקף הטעות אני אקבל את החבילה ל-18 חודשים (החבילה החלה ב-21/10/2009). לפני כחודש שוחחתי עם חמי לאור השינויים שחלים בכל רשתו הסלולר והוא מסר לי כי סלקום אמרו לו שלי נשארה התחייבות של עד ל-21/10/2012. התקשרתי מיד לסלקום אשר אמרו לי כי על המכשיר אני מסיים את התחייבותי, החבילה מסתיימת עוד כחודשיים, אך היות וחידשתי חבילה אני גם מחוייב שוב לרשת שלהם ל-36 חודשים וזאת למרות שבשום שלב הדבר לא נאמר לי כששיניתי את החבילה- הדבר היחיד שנאמר הוא שאני נרשם לחבילה של 18 חודשים. כיום כשאני רוצה לעבור רשת הם טוענים כי אני חייב לשלם להם 601 ש"ח בגלל מחוייבותי לרשת (אותה הם לא ציינו ב-10/09) עד ל-21/12/2012. סלקום לא מוכנים להיעתר לפנייתי, ולכן אני מעוניין לדעת מי צודק בנושא. תודה, אלון.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • משך ההתחייבות
      עו"ד ש. בייזר | 17/02/2011 01:21

      שלום אלון, במידה ונמסר לך על-ידי הנציג כי ההתחייבות היא רק ל-18 חודש הרי שיש לכבד אמירה זו שכן היא מחייבת. לא כתבת כיצד סלקום מסבירה את עמדתם. שי בייזר, עו"ד מנהל הפורום

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • בעיה עם חברת סלולר - 2
        אלון | 17/02/2011 13:54

        שי שלום, סלקום מסבירה את עמדתה בכך שמאחר ואני לקוח עיסקי כל פעם שאני מחדש את החבילה אני מתחייב ל-36 חודשים לרשת סלקום (כי כך הדבר כשאתה לקוח עיסקי). יש לציין כי הדבר לא נאמר כלל בעת ההתחייבות לחבילה ל-18 חודשים (במידה והיה נאמר הייתי שוקל את הדבר). מנהל המוקד בסלקום שואל מדוע נזכרתי רק עכשיו בנושא ולא העליתי זאת לפני כן. מיותר לציין כי המנהל של המוקד ציין שכולנו אנשים ולפעמים אומרים טעויות או דברים לא מדוייקים ולא צריך לעמוד על הדקויות הקטנות. מנהל המוקד לא מוכן לוותר וטוען כי עלי לשלם את מלוא הסכום (601 ש"ח). חשוב לציין כי לדעתי הם כלל לא האזינו לשיחות (למרות שהן מוקלטות). הייתי שמח לקבל הנחייה כיצד אני יכול להגיש תביעה. האם אני צריך לעבור חברה לשלם ואז לתבוע ? או לא לשלם כלל ולתבוע? תודה, אלון.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום דיני תעבורה 17/05/2024 | 22:35 מותרת "הסעה שיתופית" לפי 84א (5) בר...
  • פורום הוצאה לפועל 17/05/2024 | 22:09 חוב בהוצאה לפועל עקב אישפוז שלום, אמא שלי בת 75 הייתה מאושפזת בבילינסון עקב ארוע מוחי. קיבלה מכתב מהוצאה לפועל על חוב של 1500...
  • פורום עורכי דין 17/05/2024 | 15:24 שלום שלוםאבי זל נפטר לפני 15 שנה בערך. באחד מהאתרים שניתן לבדוק גילינו שיש קופת גמל שלו באחת מהחברות ה...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 17/05/2024 | 14:44 מעקב וחדירה לפרטיות לעו"ד שלום רבאני בחברת סלולר גדולה (לא מזכיר את שמה)נסעתי לאילת (לביקור משפחתי) ובאותו ערב  ...
  • פורום פלילי 17/05/2024 | 10:57 דוח על שחרור כלב בפארק הי,ב 15 לאפריל 2023 שחררתי את הכלב שלי בפארק. בעקבות כך, פנה אלי פקח וביקש לראות תעודת זהות. ...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק