| ב6/2 פניתי לחברת טלטוס באמצעות האינטרנט לרכישת חבילת נופש לכבוד יום הולדתו ה-50 של בן זוגי, לתאריך 17/2 עד ה-20/2 ברומא.קיבלתי פנייה מסוכן החברה ונאמר לי שאין מקום במלון שבחרתי והציע מלון אחר מעט יותר יקר. נתתי את הסכמתי ושוב כעבור יום או יומיים, כבר בלחץ של זמן, שוב פנה אלי הסוכן ושוב נאמר לי שגם במלון זה אין מקום ושוב הציע מלון יקר יותר ולחץ להחליט מהר כי אחרת אשאר שוב בלי מקום. הסכמתי, למרות שההוצאה הייתה גבוהה ממה שתיכננתי העיקר לא לקלקל את הפתעת יום ההולדת של בעלי. הוא לחץ שאחתום ואחזיר אליו במהירות את הטפסים וכך עשיתי. היום, יום לפני הטיסה, עיינתי בכרטיס ובאוצ'ר המלון וראיתי שהכל הוזמן לעוד חודש. התקשרתי בבהלה לסוכן והוא הציע לי לטוס יום אחרי ולהוסיף שוב כסף. כאשר סירבתי הוא אמר לי שאם כך אני זכאית לבטל את העיסקה אך עלי לשלם 100 ש"ח עבור כל כרטיס. ביטלתי את העיסקה ובלית ברירה נתתי את הסכמתי לשלם את הסכום. כאשר אמרתי לסוכן שזו לא החבילה שהזמנתי הוא ענה בזילזול שזו בה שלי, שהייתי צריכה לבדוק טוב יותר את הטפסים. אני מבינה כעת שהדבר נכון אבל, הוא איש המקצוע, הוא המתמחה בדבר ואליו הפניתי את ההזמנה. הוא טעה ואין הוא לוקח שום אחריות על טעותו. אני משלמת את מלוא המחיר, נשארתי בלי הפתעה לבעלי, עם עוגמת נפש עצומה וגם עם כנס של 200 ש"ח.
האם יש מקום לתביעה?
|