| שלום רב,
לפני כחצי שנה הצטרפתי ל "יס" , וחתמתי על חוזה של 199 שקלים לחודש ל 18 חודשים (החוזה מצוי ביידי).
בשיחה ביוזמתי שמטרתה שיפור התנאים וקבלת ממיר טוב יותר התברר לי שמהיום הראשון "יס" גובה ממני 219 שקלים (20 שקלים יותר) , ובנוסף לאחר חודשיים התחילה לחייב אותי עבור חבילת המוזיקה ללא הסכמתי, סה"כ 236.9 ש"ח ,זאת לטענת נציג השירות כתוצאה מ "באג במערכת".
בשיחה עם מנהל במוקד ולאחר טרטור של מס' ימים שבו חייבו אותי לשלוח להם הוכחה סרוקה של החוזה שנחתם עמי הודה המנהל שאכן "יס" טעתה פעמיים:
1) שלא עדכנה מראש את המבצע שחתמתי עליו וגבתה ממני בפועל סכומים גבוהים יותר - עקב "טעות בהזנה"
2) שהחלה לגבות לפתע סכומי כסף עבור חבילת המוזיקה (שכבר קיבלתי מראש בחבילה) , זאת ללא תיעוד כלשהו של בקשת שינוי כלשהי שביצעתי. - לטענת המנהל עקב "באג במערכת"
המנהל אמר שהוא מוכן להחזיר את הכסף שגבו ממני שלא כדין, ולפצות אותי ב 3 סרטים, כמובן שסירבתי לפיצוי מגוחך זה.
כל התהליך לווה בעוגמת נפש רבה , בהצגתי כשקרן, וגם כאשר הוכחו טענותיי מנהל השירות אמר ש "הוא מתנצל" ושאני צריך להסתפק בזה.
כמו כן אמר שחוקית אין לי עילה ממשית לתביעה וש 3 סרטים הוא פיצוי "מידתי".
האם ניתן לתבוע את "יס" על ה "טעויות התמימות" שביצעו, האם כדאי לתבוע?
אודה לתשובתכם ועזרתכם.
תודה,
יצחק
|