| שלום,
בסוף נובמבר 2008 רכשתי מחשב נייד עם אחריות לשנתיים.
בתחילת נובמבר 2010 שלחתי את המחשב לחברה שנותנת שירות תיקונים על המחשב, כאשר דיווחתי על תקלה בכרטיס המסך. המחשב חזר אליי לאחר כ20 יום (למרות שבשיחה טלפונית עם החברה נאמר לי שהמחשב יוחזר תוך שבוע), עם הודעה שלא נמצאה תקלה במחשב, ושלמחשב מדגם זה אין דרייברים שתומכים בWindows 7. כאשר המחשב הוחזר אליי התאריך היה שבוע לפני תום תקופת האחריות.
קיבלתי את האמור (למרות שזה נוגד את ההיגיון הבריא, כיוון שהמחשב עבד במשך כמה חודשים עם התוכנה), והתקנתי על המחשב תוכנת Windows XP לאחר כחודש (בינתיים עברה תקופת האחריות). מיד כאשר התקנתי את התוכנה הבחנתי כי התקלה נמשכת. התקשרתי לחברה, ויומיים לאחר מכן הגיע שליח ע"מ לקחת את המחשב חזרה לחברה. לאחר כחודש (!!!) שהמחשב נמצא אצל החברה, קיבלתי הודעה לטלפון הנייד, שהמחשב לא תוקן כיוון שעברה תקופת האחריות, ואני מתבקש להגיע למשרדי החברה על-מנת לאסוף אותו.
שוחחתי עם מספר נציגי שירות, והסברתי כי כאשר שלחתי את המחשב לראשונה הוא היה תקול. כל נסיונותיי לשוחח עם בעל סמכות בחברה עלו בתוהו (לפעמים אומרים לי שיחזור אליי, ואף אחד לא חוזר, וכאשר אני מבקש לדבר אתו עכשיו, "מעבירים אותי" ולאחר כמה דקות של המתנה מתנתקת השיחה).
האם יש מקום להגיש תביעה נגד החברה?
|