| שלום, לפני כ-שנה וחצי התחברתי להוט לטריפל כולל ההוט מג'יק.
בהתחברות, נאמר לי שההתחייבות היא ל18 חודש, בפועל הוט אומרים שההתחייבות הייתה ל36 חודשים.
בנוסף - נאמר לי כי ההתנתקות היא 500 ש"ח - הגדיל המוכר הטלפוני ואמר כי בכל מקרה במקרה של מעבר ל"YES" הם משלמים את סכום ההתנתקות בין החברות ושזה רק 500 ש"ח, כדי לשכנע אותי לא להירתע מההתחייבות לשנה וחצי.
לצערי הרב השתכנעתי, ויותר מזה, לא נאמר לי בטלפון כי יש תקנון מבצע או משהו דומה.
בפועל - 1. היו לי המון בעיות עם האינטרנט: ניתוקים ותקלות חוזרות.
2. לא פתחו לי את כל הערוצים שהבטיחו (לדוגמא ערוץ האוכל, לדוגמא ערוץ החיים הטובים וערוץ אגו שבפירוש נאמר לי כי יפתחו לי עם ההתקנה של המג'יק).
3. הממיר המקליט (מג'יק) לעיתים רבות לא עובד, ויתרה מכך - יש תוכניות שהוא פשוט לא מקליט (לדוגמא כשהיה פרק הסיום של הסדרה "אבודים" שהיה סביבו הרבה באזז של הוט).
כרגע אני רוצה להתנתק מהוט (ואפילו לא לעבור ל"YES" - פשוט להתנתק), והם טוענים שיש לי קנס על ההתנתקות של 480 ש"ח + 64 ש"ח עבור כל חודש שבו הייתי מנויה אצלם, סה"כ 2197 ש"ח. מעולם לא נאמר לי טלפונית שיש אפשרות לראות תקנון של המבצע או שיש תקנון מחייב למבצע. כמו כן נאמר לי בפירוש שהקנס על ההתנתקות הוא 500 ש"ח.
נציג השירות שדיברתי איתו טען שהוא לא מחויב להעביר לי העתק של התקנון ושאם אני אביא להם מסמך שבו כתוב כי הקנס הוא 500 ש"ח או הקלטה של השיחה (שאין לי כמובן) הוא יקטינו את הקנס.
האם אפשר לעזור לי עם זה?
אשמח לקבל ייעוץ לגבי הבעיה שלי עם הוט כרגע.
|