| למנוי שלא חייב להם כסף ואף תשלם רק כי אין לו אמצעי תשלום לעדכן
ואפילו שילם את חודש 2/11 מראש
לבני יש בעיות כלכליות וחשבון הבנק שלו מעוקל ולכן הבנק ביטל את כל הוראות
הקבע שלו. אני שילמתי את החשבונות שנגבים מראש לחודש 2/11 ב-1/2/11וב-3/2/11 נותקו לו כל השירותים שבעבורם שלם כמו תשתית לאינטרנט
טלפון נכון שהתשלום ששולם זה מה שהשתמשו ב-1/11 אבל בטעות חויבתי פעמיים בכרטיס בעבור הטלפון אך בדף האינטרנט חייבו את הסכום עבור הטלפון ואת החיוב הכפול נרשם כבלים, בכדי לבלבל ולהטעות חוץ מהתשלום הכפול שגבו תחת השם כבלים שולמו הכבלים לחודש 2/11 כולל כל התוספות לבסיס כמו ערוצי ילדים, ספרית סרטי ילדים האח הגדול חברת הוט ניתקה את כל האקסטרות
שבעבורם שולם לחודש 2/11 ב-3/2/11 וכל זאת כאשר המנוי לא חייב /ולא
בפיגור תשלום של אגורה
מאחר ואני שילמתי בכרטיס האשראי שלי עבור השירותים שלמנוי נתקו ביקשתי
מהוט להחזיר לי לכרטיס אשראי את התשלומים במידית והם סרבו
היום 4/2/11 כשראיתי את החיובים בדף האינטרנט שלחתי ויזה לא לכבד
את התשלומים למען הסדר הטוב את התשלום עב' הטלפון של 1/11
ביקשתי להשאיר אבל את התשלום עבור הכבלים ביקשתי להחזיר למרות שהוט לא ניתקה את חבילת הבסיס, בבית יש ילדים שזקוקים לחבילות והספריות של הילדים גילאי הילדים 7 -4 ותאומות בנות 3 שכולם בבית
ואת האח הגדול שהשידורים בבית לא יחזרו,
המנוי בהתחייבות להוט מה קורה מהצד השני האם הוט לא בהתחייבות כלפי
המנוי שלא חייב להם אפילו אגורה ועל השירותים שילם מראש
וכל פשעו שאין לא אפשרות לעדכן אמצעי תשלום
כתבתי בYNET בחוק ומשפט והוצע לי לפנות לפורום צרכנות,
פנו אלי מפניות הציבור שלהם לכתוב ולמסור טלפן שיחזרו אלי, חזרו וסתם העלו לי את רמת הסוכר הרי כתבתי שאין אמצעי תשלום והנציג דקלם שצריך לעדכן אמצעי תשלום לא חידש לי ממה שנאמר משרות לקוחות וזאת לפני ניתוק המנוי,
עוד אמר לי הנציג שנראה לו שעד שהעניין יסודר ייקח עוד הרבה זמן אז תתני לו אמצעי תשלום שלך -חוצפה
ואתמול 3/2/11 בבוקר נותק השרות
אני תיקווה שחברת ויזה תזכה אותי בתשלומים ששילמתי
אך מה ניתן לעשות נגד חברת הוט שפוגעת במנוי וזאת למרות שלא חייב
אגורה
|