| אני מנוי בחברת מירס , לפנ כ 3 חודשים, נגנב ממני מכשיר נייד , אתמול הגעתי למרכז שירות במירס, המחיר שהם הציעו לי על מכשיר חדש נראה לי מוגזם( וזה עוד אחרי תביעת ביטוח), אך הודעתי בפניהם כברשותי מכשיר נוסף של מירס שכרגע אינני משתמש בו ואני רוצה שינפיקו לי כרטיס סים ואני ישתמש בו על המכשיר שברשותי, תשובתם כאמור " אין ברשותנו את הטכנולוגיה הדרושה לבצע בקשתך, האפשרות היחידה שלנו היא לחייב אותך על עוד מסלול,אם תרצה לחבר את מכשירך" אינני חושב שמותר להם לעשות את זה מכיוון שאני כל חודש משלם סכום על מכשיר וסכום על מסלול, אך הם מחייבים אותי להשתמש אך ורק במכשיר חדש מאצלם. אשמח אם תעזרו לי.
|