| שלום,
שנה שעברה קניתי מגף בסוף עונה ,כמעט ולא לבשתי אותו שנה שעברה. השנה לקחתי את המגף לתיקון (לאחר שנפל ברזל בחלק האחורי של הנעל) הם שלחו את המגף לתיקון ושהחזירו אותו מתיקון המגף אמרתי להם שאני לא מעוניינת לקבל את המגף ושישלחו לשירות לקוחות, לאחר שירות לקוחות הם הבטיחו לי החזר של 20% מהסכום ששילמתי. ביום שבאתי לקחת את המגף ולזדכות על20% התברר שהם איבדו את המגף ולכן יחזירו לי את כל הסכום . האם אני זכאית להחזר נוסף עבור העוגמת נפש שנגרמה לי (המגף היה אצלם יותר מחודש וחצי, כל החורף לא לבשתי את המגף ולבסוף הם גם איבדו אותו.
תודה מראש,
אתי.
|