| קיבלתי סמס פרסומי מחברת ביגוד להיה מופנה לאישה ( אני גבר)
מכוון שלא הצלחתי ליצור קשר טלפוני עם החברה ( הגעתי למשיבון) שלחתי מייל דרך האתר שלהם עם מבקשה להסרת הטלפון שלי מרשימת התפוצה ולהתנצלות טלפונית. קיבלתי תגובה שכתובת המייל שלי הוסרה . וכעבור מספר דקות קיבלתי עוד סמס , זהה בתוכן לראשון.
שלחתי מייל נוסף בו ציינתי שאני מקבל סמסים ולא מיילים , שקיבלתי סמס נוסף ולא קיבלתי טלפון עם התנצלות.
קיבלתי מייל התנצלות והבטחה שהכל סודר.
כעבור 3 ימים קיבלתי סמס נוסף ( להבדיל מ 2 הקודמים , סמס הנ''ל לא פנה לאף אחד- סתם הזמנה לעשות קניות)
שלחתי מייל לחברה המודיע שאני מתכוון לתבוע אותם בגין הפצת ספאם וביקשתי לקבל כתובת של המשרד שלהם. באצמע יום העבודה קיבלתי טלפון ממישהי שהציגה את עצמה כמנהלת שירות הלקוחות וביקשה לא להגיש תביעה, הסברתי שאייני יכול לדבר איתה במהלך העבודה וביקשתי ליצור עימי קשר אחרי שעות העבודה. המתנתי חודש. כשהבנתי שלא אקבל שום טלפון הגשתי תביעה.
לפני זמן לא רב קיבלתי כתב הגנה , בו מציינת החברה מדובר בטעות אנוש , מעשה בנעשה בתום לב ומבקשת מבית המשפט לדחות את התביעה ולהטיל עליי את הוצאות החברה .
זאת פעם הראשונה שאני נמצא בתביעה. הסיבה שתבעתי את החברה היא שקיבלתי ספאם ולא קיבלתי יחס ראוי לתלונותיי בנושא.
האם לדעתכם אני צריך להמשיך בתהליך?
|