| שלום.
בשבוע האחרון קרה מקרה מביש של חברת בזק!!!!
אני שוכר דירה חדשה בבזק. הדייר הקודם ניתק את הקו ביום ראשון האחרון ובשל כך חיפשתי חברת טלפון שגם תספק לי תשתית אינטרנט.
בחרתי בבזק.
התקשרתי אליהם ביום ראשון, וכמובן לאור היותי לקוח חדש קיבלתי יחס מדהים וכמו כל חברת מונופול רודנית ידעו לעשות הכל כדי ליצור איתי קשר כדי לסגור עסקה. ואכן נסגרה עסקה.
הבעיה- באזור שאני גר יכול היה להגיע טכנאי רק ביום חמישי זה (כמובן ה"חמודונת" שבמוקד לא יכלה לומר לי את זה לפני שאני סוגר איתה את העסקה. שיהיה.
במשך חמישה ימים אין לי טלפון או אינטרנט בהם אני תלוי מאד.
כמעט כל יום במהלך 5 הימים התקשרתי ווידאתי שאין בעיה עם הטכנאי.
שיחת הוידוי האחרונה שלי הייתה בשעה 13:00 כאשר הטכנאי נקבע לשעות 13:00-15:00 ונאמר לי שהוא יגיע עוד שעה. כל הזמן הבהרתי להם עד כמה חשוב לי הקו וביקשתי מאמץ שיקדימו אם ניתן את הטכנאי. שוב... שיהיה....
אבל, בשעה 14:30 עשיתי שיחה נוספת וכמה רבה הייתה הפתעתי לשמוע את ה"חמודונת" התורנית אומרת לי:
"סליחה אדוני, אבל הטכנאי ניסה להתקשר אליך ולא הצליח ובנוסף הוא גם לא מצא את הכתובת"
אני מעדיף לא לתאר כאן את הצבע שקיבלתי או המילים שחלפו בראשי.
במהלך אותה שיחה דיברתי עם מנהלת המשמרת שחזרה והתנצלה והמשיכה במסכת השקרים של הטכנאי. שאם לא הבהרתי את עצמי אז- הוא לא התקשר!!! זהו שקר גס.
בהמשך ההתנצלויות היא אמרה לי שהיא תוכל לשלוח טכנאי רק ביום שני הבא!!!!!
בזיון מחפיר של חברת בזק, גועל נפש, השפלה לאינטיליגנציה ולחברה ציבורית.
אינני מתכוון לעבור על כך בשתיקה שכן בתחושה הכי קשה מעבר לכך שאני מנותק מתקשורת בדירה היא ששוב חברת ענק מתייחסת ללקוח הקטן והחלש כאל אפס מאופס ואני מצטער על הביטוי אבל אני מרגיש שאני על ה... שלהם.
מה ניתן לעשות בעניין?
תודה
|