| שלום,
ביום חמישי האחרון נכנסתי למעצבת שמלות- כלה בכדי להתעניין בסוגי השמלות. לאחר סיום ההתרשמות, התבצעה מכירה אגרסיבית אשר גרמה לי להגיע להחלטה שגויה ולסגור על עסקה מבלי שראיתי עוד מקומות. אם זאת לא סגרתי על שמלה ספציפית, התלבטתי בין כמה שמלות ובעלת -המקום אמרה מפורשות כי בנתיים אני אשלם לה אלף שקלים רק בכדי לקבל את המחיר ושביום חמישי הקרוב אגיע לפגישה נוספת, אמדוד שוב כמה שמלות ואגיע להחלטה סופית ורק אז היא תתחיל בתפירה. מהבנתי ההזמנה על- פי מידותי וההזמנה האישית תתבצע כביכול רק ביום חמישי הבא, שכן נכון ליום זה רק סגרתי איתה שאעשה אצלה שמלה, אך לא נעשה עבורי מאומה, אף לא תחילת תפירת הבסיס. ביקשתי תוך שני ימי עסקים את החזר הכסף, אך נתקלתי בסירוב. לעניות דעתי זוהי אינה עסקה עבור היצרן במיוחד שכן עדין לא סגרתי עסקה זו, זוהי סך הכל התקשרות ביני לבין המעצבת ואותה תוך שני ימי עסקים זכותי לבטל. האם הבנתי היא נכונה?
תודה רבה.
|