| שלום,
הזמנתי צימר כהפתעה לבן זוגי 3 ימים לפני המועד שנקבע להגעה. ההזמנה היתה טלפונית, ובה גם הודעתי לבעל הצימר שבגלל שזאת הפתעה, עלולה להיות בעיה ואז נאלץ לדחות את המועד. נאמר לי כי במקרה ביטול נחוייב ב-50% דמי ביטול, אך אם נדחה למועד אחר לא נחוייב. יש לציין כי הכל נסגר טלפונית ולא קיבלתי שום מסמך בכתב על העסקה. ביום ההזמנה התעוררה בעיה ובן זוגי לא יכול היה לנסוע. התקשרתי לבטל ואמרתי שאבדוק למתי אפשר להעביר את זה ואחזור עם תשובה בימים הקרובים. נאמר לי שאם לא אודיע מיד על התאריך החדש יחייבו אותו בדמי הביטול 50%, שמקסימום יוחזרו לי כשאחליט להגיע. התנהלות בעל הצימר הורידה לי ולבן זוגי את החשק להיות בצימר הזה בכלל ואני מרגישה אנוסה לתאם מועד חדש רק בגלל שאיני רוצה להפסיד את ה-50% הללו.
האם מותר לבעל הצימר לגבות זאת ממני, למרות שאינו שלח לי פרטי הזמנה בכתב (כדרוש בחוק הגנת הצרכן)? יש לציין שמס' כרטיס האשראי שלי אצלם כך שהם יכולים לחייב אותי כראות נפשם.
תודה
|