אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

אי מתן שירות.

  • אי מתן שרות בגין אחריות
    סרגי | 30/12/2010 12:48

    שלום  פניתי לחברת אייבורי כאשר כרטיס המסך שלי התקלקל. החברה שלחה את הכרטיס לתיקון ולאחר שחזר מתיקון גיליתי שקיבלתי לא את הכרטיס ששלחתי אלא כרטיס מדגם אחר. בנוסף לכך כאשר הגעתי הבית לבדוק את הכרטיס גיליתי כי הוא אינו תקין. יום למחרת חזרתי שוב לחברה והכרטיס שוב נשלח לתיקון. לאחר שהכרטיס חזר מהתיקון נאמר לי כי החברה אינה מוכנה להחליף לי את הכרטיס והאשימה אותי בכך שגרמתי נזק פיסי לכרטיס. חשוב לי לציין שכאשר מסרתי את הכרטיס לתיקון קיבלתי קבלה עליה מצויין כי הכרטיס שנשלח לתיקון ללא נזק פיסי מכאן ניתן להסיק שאיני גרמתי לנזק וכי הוא נוצר במהלך התיקון העם יש משהוא מבחינה משפטית שאני יכול לעשות? תודה מראש

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • אי מתן שירות.
      עו"ד א. מירוז | 01/01/2011 18:23

      ככלל, על חברה חלה חובה לתת שירות. יש לך למעשה שתי טענות החלפת הכרטיס לכרטיס מדגם אחר ( האם לפחות באותה איכות?) ולאחר מכן, הסירוב שלהם להחיף את הכרטיס. בעניין זה, חובת ההוכחה היא עליהם. תשקול בשלב ראשון להוציא להם מכתב התראה.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

    • מצער
      רוני | 03/01/2011 15:22

      מה עם נושא האחריות על הציוד? האם קיים? בכל אופן, אני הייתי מציע לך בפעם הבאה כשאתה קונה ציוד מחשב ללכת למקום שנותנת לך אחריות כפולה ואני יודע שבטרקלין חשמל למשל יש גם מחלקת מחשוב שיוכלו לעזור לך. מצער לשמוע על מקרים כאלו

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק