| שלום,
לפני כחודש קניתי בחנות אונליין מיקרוגל. הם סיפקו אותו כאשר לא נכחתי בבית. בן הזוג שלי הוא זה שקיבל את המיקרוגל, פתח את הקופסא והחל להשתמש בו.
למחרת ראיתי כי המיקרוגל שקיבלנו איננו המיקורגל שהזמנו, אלא מוצר מעט יקר יותר. בחשבונית המצורפת היה כתוב את הדגם שהזמנו.
התקשרתי לחברה להודיע להם על הבלבול והם מסרו כי יחזרו אלי, הם לא חזרו אלי מספר ימים.
אנחנו שיפצנו את המטבח וקניתי ארון שתואם את גודל המיקרוגל החדש. אחרי שבוע וחצי החברה התקשרה אלי והדועה לי שהם באים לקחת את המיקרוגל בחזרה, על אף שהוא משומש.
אני חוששת שהם יספקו לי מיקרוגל משומש, וכמו כן עולה השאלה מי ישלם על הארונן החדש שצריך לקנות בכדי להתאים למיקרוגל החדש.
יש לציין כי התשלום התבצע במזומן ולא בכרטיס אשראי.
במידה ואני לא מוכנה להחליף את המוצר האם הם יכולים לתבוע אותי? אני לא מעוניינת לשנות את המבטח בגלל טעות שלהם ולא מעוניינת לקבל מהם מוצר משומש.
אשמח להכוונה.
|