| שלום,
לפני כ-4 חודשים ביקשנו לשדרג דרך 012 מ-1.5 מגה ל-8 מגה, התשתית הינה של בזק אבל כל ההתקשרות הייתה מול 012, והם אמרו שהם מסדירים את העניין מול בזק. לאחר שהרגשנו כי אין הבדל במהירות הגלישה התחלנו לברר את העניין - והתגלה כי באזור מגורינו התשתית לא איפשרה את השדרוג ואחרי הרבה שיחות (012 מפנים אותנו לבזק ולהיפך) 012 הודו בטעות (כמובן שלא זיכו אותנו על חודש החיוב) והורידו את החבילה ל-2.5 מגה.
טסנו לחו"ל לחודשיים וכשחזרנו גילינו שבזק לא עדכנו ואנחנו עדיין מקבלים 1.5 אך ב-012 מחייבים אותנו על 2.5
מאז בחודש האחרון אנחנו רודפים אחרי 012. 012 לא מוכנים לנתק אותנו, אנשי התמיכה לא מצליחים לעזור וכל פעם מעבירים אותנו לנציג "בכיר" יותר, כשכל פעם הם דורשים 48 שעות לחזור אלינו, ואם במקרה אנחנו מפספסים את השיחה אז זה נגרר עוד כמה ימים. כך למשל אנחנו מחכים כבר שבוע וחצי לשיחת טלפון שהייתה אמורה להגיע ביום ראשון (אנחנו ביום שלישי יותר משבוע אחר כך).
אחד הנציגים אפילו אמר לנו שהוא "רואה שעשו איתנו עוול", "שנעשו טעויות על גבי טעויות", "שהוא לוקח אחריות" ועוד ועוד קשקושים.
הם לא מוכנים לנתק אותנו כי הם אומרים שזו תהיה הפרת התחייבות למרות שבבירור הפרת ההתחייבות הייתה קודם מצידם. יש דרך חוקית פשוט להתנתק?
תודה מראש!
|