| שלום רב,
ברצוני לדעת מה ביכולתי לעשות על סמך הסיטואציה הבאה: הייתי מנוי ב- 012 (אינטרנט) בעסק של אבי, וכאשרהסתיים החוזה במקום העסק ועברנו למקום החדש ביטלתי את המנוי עם 012 שהיה אגב ללא התחייבות ואף ביטלתי עם הוט שנתן לי את התשתית. הוט אף לקחו את המודם שלהם. במקום החדש לא עשינו אינטרנט. למרבה הפתעתי נוכחתי לדעת כי החברה לא הפסיקה לגבות כספים וזו בטענה כי נציג שירות של 012 יצר עימי קשר והציע לי מבצע אותו קיבלתי, אך למעשה דברים לא היו ולא נבראו. כאשר ביקשתי שיבדקו את הקלטת השיחה נאמר לי כי 012 לא מקליטה את שיחותיה עם לקוחותיה. האם באמת כך הדבר??? מה אני יכול לעשות בכדי להפסיק את החיוב על שירות שאותו ביטלתי ואין לי עוד צורך בו במקום העסק החדש??? זו למעשה מילה שלי מול מילה שלהם?
אודה על תגובתכם לסיטואציה, אני ממש אובד עצות.
|