| לפני כשבוע חזרו קרובות משפחתי מנופש בארה"ב שכלל טיסות ושהות במלון. לצערן, עם הגיען למלון הוסבר להן שהואוצ'ר שבידן מבוטל ולכן יוכלו להישאר במלון רק בהפקדת כרטיס האשראי שלהן ולאחר הסדרת העניין/תשלום מחדש. למותר לציין כי במהלך כל שהותן בחו"ל (7 לילות במלון) ניסו קרובות משפחתי להסביר לסוכנות בארץ את המצ"ב כשהן מבזבזות זמן וכסף רב על מנת שהדבר יוסדר, שהרי הן שילמו לסוכנות הנסיעות עבור המלון. בסופו של יום איש לא טיפל בהן והן נאלצו לשלם על המלון בשנית, לרבות על עשרות שיחות ואס.אם.אסים רבים. ברצוני לעזור להן לכתוב מכתב דרישה ואם יהיה בכך צורך גם כתב תביעה לבימ"ש לתביעות קטנות). אשמח לקבל דוגמה למכתב דרישה (הנני עורכת דין אך אינני עוסקת במקצוע) ואי אילו טיפים נוספים בעניין (ברצוני לדרוש השבת הכספים ששולמו למלון+השבת הכספים ששולמו בגין שיחות ואס.אם.אסים בקשר עם ביטול ההזמנה + פיצוי בגין עגמת נפש, לרבות בגין העובדה שלא סופקו להן ארוחות כשרות, כפי שסוכם, כך שבמהלך כל הטיסה הן לא אכלו דבר). אודה לעזרתכם הדחופה
|