| שלום,במסגרת מבצעים לעובדי החברה בה אני עובד רכשתי דרך אתר אינטרנט מוצר אלקטרוני בעלות של 350 ש"ח. לאחר מספר ימים, בבואי לבדוק את מצב ההזמנה, גיליתי כי הסכום הרשום בהזמנתי הוא 330 ש"ח. בדקתי באתר האינטרנט וראיתי שאכן זהו המחיר המפורסם עבור מוצר זה. אך כאשר בדקתי את חיובי האשראי, ראיתי שדווקא הסכום הגבוה מבין השניים הוא זה שנגבה ממני. פניתי לשירות הלקוחות של אתר האינטרנט והם מצדם אמרו כי "מחירי מוצרים הם דינמיים" ואין מה לעשות (כלומר, עליי לשלם את המחיר הגבוה שפורסם בתחילה). טרם קיבלתי את המוצר, האם באפשרותי לבטל את העסקה?תודה
|