| רכשתי מכשיר מחנות באלפי שקלים. לאחר כ-3 חודשים, נתגלתה בו תקלה טכנית מכנית. החנות לקחה את המכשיר לתיקון אך לאחר "התיקון", שארך כשבוע, התקלה לא נעלמה. החנות שלחה את המכשיר לתיקון אצל הספק. לאחר יותר מ- 3 שבועות (למרות שהובטח פחות משבועיים), המכשיר חזר, וכשבאתי לאוספו, הסתבר שעדיין יש תקלה (אחרת). בעל החנות רוצה להחליף רכיבים ולתת לי מכשיר עם חלקים פנימיים חדשים ועטיפה חיצונית של המכשיר שהיה.
אני מעדיף כמובן לא להסתבך עם מכשיר "מחודש" ורוצה מכשיר חדש מהאריזה, הזהה לזה שרכשתי.
מחיפושים שערכתי, במקרה של אי התאמה או פגם, עליי להודיע לחנות ולאפשר זמן סביר לתיקון. אך לא נאמר, האם יש לי זכות לדרוש מכשיר חדש.
החשש הוא שאם כך יש תקלות לאחר 3 חודשים, מה יהיה עם המכשיר המחודש לאחר תום תקופת האחריות? (שנה).
שאלתי אם כן- האם כדאי לסרב לקבל מכשיר מחודש והאם מגיע לי מכשיר חדש באריזתו, או שאין זכות כזו, ועליי להסתפק בהבטחות עליי נייר ולקוות לטוב עם המכשיר המחודש?
תודה מראש.
|