| אני מעוניין להגיש תביעה נגד חברת הסלולר "אורנג'".לפני למעלה מחצי שנה פניתי כלקוח עסקי למוקד השירות והמכירה שלהם.רציתי לרכוש מודם אינטרנט אחד למחשב הנייד שלי.נפגשתי עם נציג מכירות שלהם, והוא ניסה "לדחוף" לי שני מודמים במקום אחד, למרות שהתעקשתי שאני זקוק לאחד בלבד.כעבור כמה ימים הגיע אליי שליח עם המודם, ולאחר שהוא הלך ראיתי שהביאו אליי שני מודמים במקום אחד.מייד התקשרתי אל נציג המכירות וכמובן שלא פתחתי את החבילה המיותרתבמשך חודש ימים רדפתי אחרי הנציג שידאג לאסוף את המודם וכמובן לזכות את חשבוני.כעבור חודש, אכן הגיע הנציג ואסף את המכשיר המיותר.מאז ועד היום אני מוצא את עצמי מתקשר למוקד אורנג' אחת לשבוע שבועיים והחשבון שלי עדיין מחוייב עבור המודם הנוסףבשיחתי האחרונה עם נציגי אורנג' הבהרתי להם שאם כרטיס האשראי שלי לא יזוכה עד סוף השבוע האחרון, קרי יום שישי 17.12 אני אתבע אותם ואעבור חברה סלולריתולכן אני פונה אליכםכיצד עליי לעשות זאת?
|